Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در جلسه هیات اجرایی حزب اعتماد ملی با توجه به تصویب طرح سرا (رای‌سنجی اصلاح‌طلبان) در شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، به کمیته تعامل حزب ماموریت داده شد تا موضوع خروج حزب اعتماد ملی از شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را در نخستین جلسه کمیته، مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

با مصوبه هیات اجرایی، اسماعیل گرامی‌مقدم، رئیس کمیته تعامل حزب اعتماد ملی موظف شد با تشکیل جلسه فوق‌العاده کمیته تعامل، موضوع بررسی خروج اعتماد ملی از شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را در دستور قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه هیات اجرایی حزب اعتماد ملی، اعضا، به مغایرت طرح سرا با بند ۸ ماده ۳ اساسنامه شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، پشت‌ پرده‌های این طرح، تاثیر احزاب اقماری در تصویب طرح و همچنین بر نتیجه رای‌سنجی، مانور نامفهوم دموکراسی در عین غیردموکراتیک بودن طرح و… اشاره کردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حزب اعتماد ملی شورای عالی سیاستگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

بر اساس این گزارش، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر روز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه روز گذشته این شورا تصویب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • روایت سلیمی نمین از تندروهای مهدی نصیری / او تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت / اصلاح‌طلبان پرچم‌داری او را نخواهند پذیرفت
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد