Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم زاگرس در حالی دومین مسابقه خود را در جام باشگاه های آسیا مقابل العربی برگزار می کند که نتیجه دیدار نخست خود را برابر تیم الکویت یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت ها با حساب ۳۶ بر ۲۴ واگذار کرد.

تیم العربی یکی از ۲ نماینده قطر نیز در روز اول مسابقات استراحت داشت و دیدار برابر زاگرس اولین مسابقه این تیم محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و العربی قطر از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز (جمعه - ۱۷ آبان) آغاز و آخرین مسابقه روز دوم رقابت های باشگاه های آسیا به حساب می آید.

سپاهان اصفهان دیگر نماینده هندبال ایران نیز در روز اول با حساب ۳۳ بر ۳۱ مغلوب الوکره قطر شد و در دومین دیدار خود نیز از ساعت ۱۰ صبح امروز به مصاف الوحده عربستان رفته است.

رقابت های هندبال باشگاه های آسیا، امسال با حضور ۱۱ تیم و قالب ۲ گروه ۶ و ۵ تیمی برگزار می شود که تیم زاگرس در گروه اول با اس کی هاوکس کره جنوبی، العربی قطر، الکویت کویت و الشارجه امارات مسابقه خواهد داد.

تیم سپاهان دیگر نماینده هندبال ایران نیز در گروه دوم با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان و العربی کویت مسابقه خواهد داد.

بیست و دومین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا روزهای ۱۶ تا ۲۶ آبان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.  

برچسب‌ها زاگرس اسلام آباد فولاد مبارکه سپاهان جام باشگاه‌ های آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زاگرس اسلام آباد فولاد مبارکه سپاهان جام باشگاه های آسیا زاگرس اسلام آباد فولاد مبارکه سپاهان جام باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین