Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:03:13 GMT

اختلاف افکنی بین مسلمانان خیانت است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۴۶۲

اختلاف افکنی بین مسلمانان خیانت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین محمدی گلپایگانی در سخنان پیش ازخطبه های نمای جمعه ساری و مراسم معارفه امام جمعه جدید ساری با ابلاغ سفر مقام معظم رهبری به مردم مازندران به سفر خود به آفریقای جنوبی اشاره کرد و عنوان اینکه پیرمردی در این سفر اظهار داشت که سهم مسلمانان نادیده گرفته شده است گفت: این پیرمرد گفت که من و سه پسرانم در این نقطه از جهان به رهبر انقلاب عرض می کنم که در خدمت ایشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از آثار ایمان و عمل صالح این است که محبت انسان مومن را خداوند در دلها قرار می دهد.

وی با گرامیداشت آغاز هفته وحدت ادامه داد: نامگذاری هفته وحدت ابتکار جالبی است زیرا از شیوه های دشمنان این است که بین مسلمانان و تشییع اختلاف ایجاد و تفرقه افکنی کنند و افراد نادانی به این تفرقه دامن می زنند.

محمدی گلپایگانی گفت: طبق نظر رهبری امروز هر کس در جهت این اختلاف و آتش افکنی حرکت و دیگران را تحریک کنند یقینا خائن است و رهبری اجازه نمی دهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: اجازه نمی دهند یک نفر نادان مسائل تفرقه آمیز را تکرار کنند.

این خبر تکمیل می شود

کد خبر 4766004

منبع: مهر

کلیدواژه: رهبری ساری یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل بیرجند زلزله تئاتر کودک و نوجوان قزوین بارش باران مشهد شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت

ایسنا/اصفهان تیم هندبال سپاهان در دیداری نه چندان سخت و با اختلاف دو رقمی حریف خرم‌آبادی‌اش را شکست داد.

تیم هندبال سپاهان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت) از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان میزبان پلیمر بود که سپاهانی‌ها در دیداری نه چندان سخت و با اختلاف دو رقمی ۴۱ بر۲۴ به پیروزی رسیدند.

در نیمه نخست دو تیم نسبتا برابر پیش رفتند، اما در نیمه دوم موتور نماینده اصفهان روشن شد تا رفته رفته از حریف فاصله گرفته و در نهایت اختلاف گل را به ۱۷ رسانده و پیروز شود.

مجتبی کرمیان، بازیکن پلیمر خلیج فارس پس از شکست برابر سپاهان، اظهار کرد: یک نیمه توانستیم با سپاهان بجنگیم، وقفه در تمرین ایجاد شد و مشکلاتی در تمرین داشتیم که باعث شد نیمه اول از لحاظ بدنی کم بیاوریم.

او ادامه داد: برخی مشکلات برای باشگاه خارج از ورزش پیش امده و قطعا سال بعد اگر باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پلیمر در دو و بوکس نشان داده تیم لایقی است و اگر سال بعد باشد قطعا حرف برای گفتن دارد.

پارسا دهقانی بازیکن سپاهان نیز در خصوص برتری تیمش تصریح کرد: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و صحبت‌های مربی را در زمین نشان دادیم. امیدوارم لیگ را با برد و بدون مصدومیت به پایان برسانیم.

او با اشاره به شانس سپاهان در کسب سکو ادامه داد: امیدوارم این ۳ بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا ببینیم چه پیش پی‌آید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • میان دولت و مجلس تنش وجود ندارد
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ