Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:26:31 GMT

دادوستد ۶۱۹ میلیارد سهمی بورس در ۱۴۷ روز معاملاتی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۵۳۱

دادوستد ۶۱۹ میلیارد سهمی بورس در ۱۴۷ روز معاملاتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۷روز معاملاتی تعداد ۶۱۹میلیارد و ۳۲۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۱۳هزار و ۴۴۲میلیارد ریال در ۵۴میلیون و ۳۲هزار و ۳دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۲۳میلیارد و ۹۹۲میلیون سهم به ارزش ۱۰۸۰هزار و ۹۸۳میلیارد ریال در ۲۵میلیون و ۷۴۷هزار و ۴۲۱نوبت در بازار اول؛ ۱۸۳میلیارد و ۲۶میلیون سهم به ارزش ۸۴۴هزار و ۸۶۵میلیارد ریال در ۲۷میلیون و ۸۰۰هزار و ۹۲۰نوبت در بازار دوم؛ ۶۰میلیون و ۲۰۰هزار برگه به ارزش ۵۸هزار و ۳۸۱میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۲۵۱نوبت در بازار بدهی، ۱۳۴میلیون و ۷۵۰هزار قرارداد به ارزش ۹۹۱میلیارد ریال در ۵۸هزار و ۸۱۹نوبت در بازار مشتقه و ۱۲میلیارد و ۱۱۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲۸هزار و ۲۲۲میلیارد ریال در ۴۰۸هزار و ۵۹۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۲۶هزار و ۶۷۴واحد رشد، ‌معادل ۷۰.۹۰ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۰۵هزار و ۳۳۳واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۷هزار و ۵۹۵واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۲۷۷هزار و ۸۰۸واحدی به ترتیب ۶۵.۴۳و ۸۰.۴۹درصد افزایش داشته‌اند.

کد خبر 4766019

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس بورس تهران سامانه معاملات بورس بانک مرکزی ایران قیمت دلار ایالات متحده آمریکا قیمت نفت قیمت یورو تحریم اقتصادی ایران وزارت نیرو وزارت جهاد کشاورزی بورس تولید نفت رضا اردکانیان وزارت صنعت معدن و تجارت دلار عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد

آفتاب‌‌نیوز :

امروز اغلب نماد‌های تالار شیشه‌ای با کاهش مواجه شدند. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم دو میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد رسید. شاخص هم‌وزن، اما ۱۳۲۱ واحد رشد پیدا کرد و در رقم ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد ایستاد. در حالی بازار در چهار روز قبل رشد کرده بود.

روز سه‌شنبه بیش از ۳۹۳ هزار معامله به ارزش ۵۷۷۶ میلیارد تومان در بورس انجام شد.

فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایجاد کردند. هم‌چنین ذوب، کاما و فولاد از نماد‌های پرتراکنش بودند که بجز کاما دو نماد دیگر منفی به کار خود پایان دادند.

فرابورس ایران هم امروز ۴۷ واحد کاهش یافت و شاخص آن به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

تعداد معاملات امروز فرابورس ۲۰۵ هزار فقره بود که ارزش آن به ۷۷۲۱ میلیارد تومان رسید.

خاور و ارفع بالاترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند، اما هرمز تاثیر منفی ایجاد کرد. نماد‌های پرتراکنش نیز خاور، فزر و کرمان بودند؛ که بجز فزر دو نماد دیگر مثبت شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس