Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: دولت تمامی اهتمام خود را به کار خواهدبست تا زندگی عادی به این منطقه برگردد وتن ⁧زلزله‌زدگان⁩ دیگر بالرزش سرمای زمستانی نلرزد.  

به گزارش خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت در خصوص وقوع زلزله در آذربایجان شرقی در صفحه شخصی خود نوشت: متاسفانه باز هم⁧ زلزله⁩ زندگی هموطنانمان را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعت وقوع، رئیس‌جمهور و معاون اول دستوراتی رابه دستگاههای مسئول برای رسیدگی به زلزله‌زدگان صادر کردند.

وی در ادامه مطلب خود آورده است: دولت تمامی اهتمام خود را به کار خواهدبست تا زندگی عادی به این منطقه برگردد وتن ⁧زلزله‌زدگان⁩ دیگر بالرزش سرمای زمستانی نلرزد.

زمین لرزه شدیدی به قدرت ۵.۹ ریشتر در حوالی شهر ترک از توابع میانه، بامداد امروز استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، زنجان، اذربایجان غربی و قزوین را لرزاند.

این زلزله به قدری شدید بود که بیشتر از ۱۰ ثانیه طول کشید و باعث ترس و وحشت مردم در استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان و اردبیل  شد. این زمین لرزه در استان‌های آذربایجان غربی و زنجان و قزوین هم احساس شد.

محل دقیق این زلزله ۱۹ کیلومتری شهر ترک، ۲۲ کیلومتری شهر سراب و ۲۹ کیلومتری ترکمنچای در آذربایان شرقی بوده است.  

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پی وقوع زلزله در ساعات ابتدایی روز جمعه در آذربایجان شرقی طی تماسی تلفنی با استاندار این استان درجریان ابعاد حادثه، میزان خسارات وارده و وضعیت مصدومان قرار گرفت و دستورات لازم  را صادر و بر آماده سازی همه امکانات از سوی دستگاه‌های مختلف در جهت تسریع در ارائه خدمات و امداد به حادثه دیدگان و مصدومان  تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ربیعی سخنگوی دولت زلزله میانه امدادرسانی شرایط بحرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی