Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در زلزله شمال‌غرب کشور اظهار داشت: در ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه زلزله‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر در شمال‌غرب کشور اتفاق افتاد و تا کنون نیز تعداد زیادی پس‌لرزه داشته‌ایم که این پس‌لرزه‌ها بسیار مفید است و اگر پس‌لرزه‌ای نداشتیم احتمال وقوع زلزله بالاتری وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌ ابتدا اعلام کردند که عمق زلزله ۱.۶ کیلومتر بوده که سپس اصلاح شد و عمق این زلزله ۸ کیلومتر بوده است و استان‌های همجواری از جمله گیلان و زنجان نیز تحت‌الشعاع این زلزله قرار گرفته بودند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: این زلزله بین میانه و سراب اتفاق افتاد و چند ده را از جمله ترکمنچای و ورنکش را آسیب زد و بیشترین آسیب نیز در روستای ورنکش بوده و ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

نجار افزود: تا کنون ۱۷۵ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند و ۲۲ نفر نیز بستری شدند.

وی خاطرنشان  کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در مناطق زلزله‌زده نداریم و به غیر از روستای ورنکش برق تمامی نقاطی آسیب‌دیده وصل شده است.

معاون وزیر کشور گفت:‌نیروهای ارزیاب هم به منطقه اعزام شدند و با توجه به گزارشات اعلام شده ۴۰۰ الی ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده‌اند و تعدادی از دام‌ها نیز دچار آسیب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد فوت‌شدگان از ۵ نفر افزایش نخواهد یافت چرا که در ساعت‌های اولیه بحران تعداد فوت‌شدگان مشخص می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده