Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۴ تن محموله گوشت غیرمجاز و یک و نیم تن پنیر پیتزای غیرمجاز قبل از توزیع در بازار مشهد خبر داد.

در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله گوشت غیرمجاز خارجی از تهران به مشهد به قصد توزیع آن در پوشش‌ خودروهای حمل بستنی در قسمتی از بازار این کلانشهر با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کاظم تقوی با اشاره به اینکه، تیم‌های پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی وارد عمل شده و با تحقیقات گسترده، خودروی حامل محموله گوشت‌های غیرمجاز را شناسایی و تحت نظر قرار دادند، عنوان کرد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی با توقیف این خودرو در بازرسی از آن ۴ تن گوشت خارجی بدون مجوز حمل کشف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم‌های پلیس امنیت عمومی در این عملیات و با ادامه تحقیقلات خود خودروی دیگری را نیز توقیف و در بازرسی از آن یک و نیم تن پنیر پیتزا غیربهداشتی و بدون مجوز حمل کشف کردند. 

طبق اعلام روابط‌ عمومی نیروی انتظای خراسان رضوی، سردار تقوی با بیان اینکه، ارزش ریالی این ۲ محموله برابر اعلام نظر کارشناسان بیش از ۳ میلیارد ریال اعلام شده، گفت: با هماهنگی مقام قضایی ۲ فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به کارشناسان اداره کل دامپزشکی و بازرسان اداره صنعت استان معرفی شدند.

انتهی پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گوشت فاسد پنیر پیتزا خراسان رضوي مشهد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  یوسف بنی اسدی افزود : در حال حاضر بارش باران راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب، باخرز و بجستان را تحت تاثیر قرار داده است.   وی گفت: جاده ترانزیتی سرخس - مشهد در محدوده گردنه مزداوند، جاده مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی، بزرگراه باغچه - نیشابور، آزادراه باغچه - مشهد و جاده گناباد- فردوس در گردنه کلات نیز بواسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.   رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در جاده مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی و جاده فریمان - مشهد را محدود کرده است.   بنی اسدی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی جاده عشق آباد- بردسکن در حوزه خراسان جنوبی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.   وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو، سفرهای جاده ای در خراسان رضوی از دیروز آغاز شده و امروز جمعه نیز ترددها به شکل محسوسی افزایش یافته است.   طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی