Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی،گفت: محور میانه ـ تبریز که به علت زلزله و ریزش کوه دچار اختلال در تردد شده بود، بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آن در حال جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اینک همه محورهای مواصلاتی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی از جمله معابر روستایی و بین‌شهری باز بوده و مشکلی وجود ندارد.

وی با اعلام این مطلب که مأموران پلیس راهور ناجا به منظور مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد در معابر استان آذربایجان شرقی حضور فعال دارند، به اعمال محدودیت تردد برای خودروهای شخصی در مناطق زلزله‌زده اشاره و اعلام کرد‌: به منظور دسترسی سریع مأموران امدادی و کمک‌رسان به مردم زلزله‌زده، اولویت با تردد خودرودهای امدادی است و پلیس راهور برای عبور خودروهای شخصی محدودیت اعمال کرده است.

سرهنگ رحمانی از هموطنان درخواست کرد: از مراجعه غیرضرور به مناطق زلزله‌زده بپرهیزند تا راه و جاده‌ها برای کمک‌رسانی سریع و فوری و رساندن اقلام ضروری روان و بدون ترافیک باشد.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا مناطق زلزله‌زده تردد خودروهای شخصی در معابر منتهی به مناطق زلزله‌زده سرهنگ نادر رحمانی وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده محور میانه ـ تبریز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا مناطق زلزله زده سرهنگ نادر رحمانی محور میانه ـ تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد