Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@11:07:44 GMT

باید راه را برای بازیکنان ایرانی باز کنم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۹۴۹۳

باید راه را برای بازیکنان ایرانی باز کنم

خبرگزاری میزان- ملی پوش فوتبال بانوان پس از حضور در لیگ ترکیه گفت: بار سنگینی روی دوشم است و با عملکرد خوب باید راه را برای بازیکنان ایرانی باز کنم. تاریخ انتشار: 13:11 - 17 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۷۸۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،لژیونر فوتبال بانوان درباره حضورش در لیگ ترکیه و حضور در تیم کوناک اسپور گفت: با توجه به سن کمی که دارم (فقط ۱۸ سال سن دارم) بار سنگینی روی دوشم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم تیمی هایم سن بالایی دارند و شرایط لیگ ترکیه با ایران کاملا متفاوت است. تیم ما به تنهایی ۵ لژیونر دارد. تیم‌های ترکیه از سایر کشور‌ها بازیکن در اختیار می‌گیرند.

گلنوش خسروی ادامه داد: تیم ما دو بازیکن از نیجریه، یک بازیکن از رومانی و یک بازیکن از مقدونیه دارد. هر بازیکنی حتی اگر تراز اول باشد برای اینکه بتواند جز نفرات اصلی قرار گیرد باید خودش را به کادر فنی اثبات کند. من نیز شاید اثباتم کمی زمان بر باشد، ولی امیدورام بتوانم نماینده خوبی برای ایران باشم و بتوانم با اثبات خودم مثمر ثمر باشم تا بازیکنان ایرانی شناخته‌تر شوند.

وی افزود: اکثر کشور‌ها به جذب بازیکنان سیاه پوست علاقه‌مند هستند چرا که این بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند من نیز باید با عملکرد خوبم ابتدا باعث افتخار خودم شوم و سپس راه را برای سایر بازیکنان باز کنیم. با نمایش خوب در لیگ ترکیه باید باعث شوم تا استقبال بیشتری به جذب بازیکنان ایرانی داشته باشند.

خسروی در پایان گفت: بازی‌های ملی نیز در پیش است و امیدوارم ببیشتر از گذشته به تیم ملی کمک کنم.

منبع:مهر
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال ورزشی فوتبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی