Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@01:09:52 GMT

صدرنشینی تیم واترپلو پرسپولیس در گروه A

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۹۴۹۷

صدرنشینی تیم واترپلو پرسپولیس در گروه A

تیم واترپلو پرسپولیس با غلبه بر تیم‌های دانشگاه آزاد، استخر نوفلاح و سایپا، سرگروه مرحله نخست این رقابت‌ها شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در ادامه مرحله نخست فصل جدید لیگ برتر واترپلو، تیم پرسپولیس امروز با حساب 13 بر 7 تیم سایپا را شکست داد و به عنوان سرگروه در این مرحله شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، تیم پرسپولیس در اولین دیدار برابر تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 8 بر 5 به پیروزی رسید. سرخ پوشان در دومین بازی خود به مصاف تیم استخر نوفلاح رفتند که توانستند رقیب خود را با نتیجه قاطع 21 بر 5 شکست دهند.

تیم واترپلو پرسپولیس امروز نیز در دیدار پایانی مرحله نخست به مصاف سایپا، دیگر تیم گروه A به پیروزی 13 بر 7 رسید و در صدر گروه خود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: همکاری ستاره محبوب استقلال با سرمربی‌ سابق پرسپولیس+عکس اهدای تندیس نوعدوستی به دایی و بیرانوند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس دانشگاه آزاد رقابت سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد