Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@13:36:01 GMT

پروژه فسخ قرارداد براندائو کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۹۵۶۴

پروژه فسخ قرارداد براندائو کلید خورد

مسئولان باشگاه پرسپولیس اقدامات خود برای فسخ قرارداد با بازیکن برزیلی تیم را آغاز کردند.

جونیور براندائو مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود گذشت چند هفته از حضور در در این تیم، نتوانست انتظارات کادر فنی و هواداران را برآورده کند؛ به طوری که در بازی‌های اخیر یک نیمکت نشین محض شده است.
از طرف دیگر، انتقادهای زیاد بابت حضور این بازیکن و مبلغ بیش از ۵۵۰ هزار دلاری که برای جذبش هزینه شده، باعث شد تا مسئولان باشگاه به دنبال اقداماتی برای جدایی این بازیکن که به صورت قرضی به پرسپولیس پیوسته، باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهای اخیر محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکرات و جلساتی را برای فسخ قرارداده جونیور انجام داده است. به نظر می‌رسد این بازیکن نهایتاً تا نیم فصل لیگ برتر که حدود ۵ هفته از آن باقی مانده، در جمع سرخ‌پوشان حاضر خواهد بود.
جونیور عملکرد بسیار ضعیفی در پرسپولیس داشت و در حالی که گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی خواهان جذب این بازیکن پیش از آغاز فصل بود، اما حالا سرمربی سرخ‌ها لب به انتقاد از این بازیکن گشوده است. با این شرایط جونیور می‌داند که دیگر در پرسپولیس جایی نخواهد داشت چرا که دیگر حامی در این تیم ندارد.
مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا با کمترین هزینه بتوانند زمینه فسخ قرارداد این بازیکن را در هفته‌های آتی و حتی پیش از نیم فصل لیگ برتر فراهم کنند. این در حالیست که در قرارداد جونیور هیچ بندی برای تخفیف یا کم شدن مبلغ قرارداد وجود ندارد.
در صورت جدایی جونیور، باشگاه پرسپولیس جایگزینی برای بازیکن برزیلی در خط حمله جذب خواهد کرد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • فناوری در خدمت جنایت
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم