Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای تحریم های اخیر آمریکا علیه ستاد کل نیروهای مسلح و تعدادی از فرماندهان و مقامات لشکری را محکوم کرد و این اقدام را تحریک آمیز و موجب مصمم تر شدن نیروهای مسلح و مدافع انقلاب برای عملیاتی کردن سناریوهای مورد نظر و متناسب برای مقابله با شیطان بزرگ و متحدان کاخ‌سفید دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام رژیم مستکبر، سلطه‌گر و تروریستی ایالات متحده آمریکا در تحریم ستاد کل نیروهای مسلح و تعدادی از فرماندهان و مقامات لشکری جمهوری اسلامی که همواره در خط مقدم امنیت و افتخارآفرینی برای ملت ایران برابر توطئه ها و نقشه‌های شیطانی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی درخشیده‌اند، دلالت بر حقانیت و موفقیت راه و مسیری دارد که از یک سو خرسندی، اعتماد و غرور ایرانیان و بلکه امت اسلامی را رقم زده است و از سوی دیگر استیصال و عصبانیت جبهه دشمن به ویژه هیأت حاکمه بی خرد کاخ سفید را نمایان ساخته است.

این بیانیه آورده است: قرائن نشان می‌دهد نفس‌های دشمن در میدان تقابل راهبردی با انقلاب اسلامی به شمارش افتاده است و اینگونه اقدامات در معادله‌ای معکوس ضمن بازنمایی شکست و استیصال آمریکا، بی‌اعتمادی و تنفر ملت ایران علیه آنها را تعمیق و در ادامه مقاومت فعال و ایستادگی و پایداری تاثیر محور خود مصمم‌تر می‌سازد و روند افول و زوال حتمی آمریکایی‌ها را نیز سرعت می‌بخشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام اخیر آمریکا را تحریک‌آمیز و موجب مهیاتر شدن نیروهای مسلح و مدافع انقلاب برای عملیاتی کردن سناریوهای مورد نظر و متناسب در مقابله با شیطان بزرگ و نظامیان تروریست آمریکایی توصیف و تاکید کرد: به فضل الهی و به پشتوانه حمایت‌های همه جانبه ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح مقتدر و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور با اشراف اطلاعاتی همه‌جانبه بر وضعیت و تحرکات دشمن در جغرافیای داخلی و پیرامونی میهن اسلامی، تحت فرماندهی و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، مهار هوشمندانه سیاست ‌ها و سناریوهای ضدامنیتی و مخاطره‌آفرین برای این سرزمین مقدس را در دستورکار دائمی داشته و قاطعانه اجازه نخواهند داد استقلال، تمامیت ارضی و امنیت پایدار و کم‌نظیر ایران عزیز خدشه‌دار شود.

این بیانیه اعلام تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را زنجیره‌ای از نمایش‌های مضحک، شکست‌خورده و حقارت‌آمیز قلمداد کرد و آورده است: بی‌تردید ناکارآمدی و شکست تحریم‌ها و نقشه‌های آمریکایی در جنگ ظالمانه اقتصادی و اثبات هوشمندی و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملی ایران برای تبدیل تهدیدها به فرصت‌های بالنده و موفق در پیش‌روندگی و پیشرفت کشور و مقاوم‌سازی نظام برابر اقدامات غیرقانونی و ضدانسانی دشمنان که عامل اصلی عصبانیت آمریکا و دنباله‌روهای کاخ سفید به شمار می‌رود؛ ایران اسلامی را در پیگیری اهداف و آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز خود متحدتر و ثابت قدم‌تر می‌سازد.

کد خبر 4766158 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران امريكا ستاد کل نیروهای مسلح مقام معظم رهبری تحریم اقتصادی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف حسن روحانی یوم الله 13 آبان لانه جاسوسی برجام سازمان انرژی اتمی سید عباس موسوی محمد جواد ظریف انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد