Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن میرجلیلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از شب گذشته تاکنون ۹ زمین لرزه بین یک تا ۳.۷ ریشتر در شهرستان سربیشه ثبت شده است.

وی بیان کرد: سه زمین لرزه بالای سه ریشتر از ساعت ۸:۴۹ صبح امروز تاکنون گزارش شده که در حدود ۲۶ کیلومتری جنوب غرب شهر سربیشه و شهر مود در عمق پنج کیلومتری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه تعداد زلزله‌ها به تناوب کم و زیاد می‌شود و از طرفی استان زلزله‌ خیز هستیم با دستور استاندار خراسان جنوبی تمامی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی در حالت آماده باش کامل به مدت ۲۴ ساعت قرار گرفتند.

وی افزود: تاکنون هیچ گونه خسارت جانی یا مالی در شهرستان سربیشه گزارش نشده است اما تمامی دستگاه‌ها آماده هستند تا به محض کوچکترین حادثه امدادرسانی لازم انجام شود.

فرماندار سربیشه هم گفت: شورای مدیریت بحران شهرستان تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و تمامی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

محمد محمدی افزود: تاکنون هیچ گونه خسارت جانی یا مالی در شهرستان و روستاها گزارش نشده است.

وی اظهار داشت: با توجه به تعدد زمین لرزه‌ها، آمادگی شرط عقل است اما هیچ موضوع خاصی وجود ندارد و مردم نیز فضاها را رصد می‌کنند.

فرماندار سربیشه از مردم خواست ضمن حفظ آرامش و خونسردی خود، نکات ایمنی را برای احتمال وقوع زلزله‌های بزرگتر رعایت کنند.

برچسب‌ها شهرستان سربیشه تیم های عملیاتی امداد و نجات زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان سربیشه تیم های عملیاتی امداد و نجات زلزله شهرستان سربیشه تیم های عملیاتی امداد و نجات زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور

۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور در پی انجام اقدامات لازم از سوی جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی اقدامات لازم از سوی ایران ۶ نیروی مرزبان که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

عصر روز گذشته _پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ نیروهای طالبان، ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

بنابر اعلام مرزبانی کشور، بعدازظهر پنجشنبه، ششم اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

استان خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

کد خبر 748024

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی