Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:08:10 GMT

آمریکا برای همه بشریت جرثومه فساد است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۲۱۶

آمریکا برای همه بشریت جرثومه فساد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: شیوه و سیره این زوج آسمانی الگویی برای همه بشریت در طول تاریخ است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان در تاریخ ملت ایران یک روز تاریخی است، ابراز داشت: این روز از ۴۰ سال پیش تاکنون روز نمادین مرگ بر آمریکا گفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کاشان با اشاره به خباثت ها و دسیسه های آمریکا بر علیه ملل جهان در طول تاریخ گفت: آمریکا برای همه بشریت جرثومه فساد است.

آمریکا در زمان طاغوت حق توحش می گرفت

وی با بیان اینکه رژیم طاغوت با امضا و پذیرش قانون کاپیتولاسیون نهایت خیانت خود را به ملت ایران نشان داد، تصریح کرد: آمریکا در زمان طاغوت از رژیم وقت برای مستشاران خود، حق توحش می گرفت که این نشان دهنده اوج خباثت و رذالت آمریکا و همچنین وابستگی رژیم پهلوی بود.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام افزود: این اتفاق مهم برای آمریکا بسیار سنگین تمام شد و امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند.

مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست های خبیثانه دولت آمریکا

وی با اشاره به سردادن شعار مرگ بر آمریکا توسط ملت ایران افزود: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر دولت و سیاستهای خبیثانه آمریکا بر علیه مردم ایران که تا توانسته است با اعمال تحریم های ظالمانه و توطئه و دسیسه چینی، دشمنی خود را بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است.

امام جمعه  کاشان افزود: در هر کشوری آمریکا سفارتخانه داشته است این سفارت به محلی برای جاسوسی آمریکا تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: جنایت های آمریکا نه فقط در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگه دنیا مثل ویتنام، افغانستان، عراق و غیره هم وجود داشته است به طوری که طبق آمار بیش از هشت و نیم میلیون نفر در سراسر دنیا بر اثر جنگ هایی که آمریکا به طور مستقیم یا غیر مستقیم در آن نقش داشته است کشته شده اند.

جدیدترین فتنه آمریکا در منطقه آشوب های اخیر در عراق و لبنان است

حجت الاسلام اسلامی تبار یکی از آخرین نمونه های فتنه برخاسته از خباثت آمریکا و ایادی دست نشانده منطقه ای او در لبنان و عراق اتفاق افتاده است، اظهار داشت: استکبار همزمان با فتنه های منطقه ای قصد ایجاد یک فتنه جدید در ایران هم داشت که با دستگیری روح الله زم توسط سپاه انقلاب اسلامی این فتنه نقش بر آب شد.

وی بیان داشت: تا زمانی که رفتار و گفتار رژیم آمریکا بر مبنای رذالت و خیانت و ظلم باشد شعار مرگ بر آمریکا از دهان مردم ایران نخواهد افتاد.

هر برنامه‌ای که  در آن به مقدسات اهل سنت توهین شود در جهت منافع استکبار است

امام جمعه کاشان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: باید دقت کنیم که هر برنامه‌ای که در آن به مقدسات اهل سنت توهین شود در راستای منافع استکبار است.

وی سواستفاده صهیونیست ها، وهابی‌ها و همچنین استکبار از فیلمهای برگزاری این برنامه ها را یادآور شد و ابراز داشت: هر فردی در این برنامه ها شرکت و یا باعث ترویج آن شود دوست نادان یا دشمن آگاه است.

ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی یکی از بزرگترین گناه‌هاست

حجت الاسلام اسلامی تبار ایجاد تفرقه بین امت اسلامی را یکی از بزرگترین گناه‌ها دانست و تصریح کرد: فرمایشات امام خمینی(ره) و مرهبر معظم انقلاب برای حفظ وحدت بین شیعه و سنی باید سرلوحه امور قرار گیرد.

کد خبر 4766139

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل زلزله بیرجند تئاتر کودک و نوجوان قزوین بارش باران مشهد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس جزو هویت ملی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه به سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز اشاره کرد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کردند با تحریف نام خلیج فارس به اهداف شوم خود در منطقه که تجزیه کشور‌های اسلامی است دست پیدا کنند، اما نه تنها موفق نشدن بلکه با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران روبرو شدند.

امام جمعه کیش، افزود: دشمنان بدانند ما به دنبال جنگ و درگیری نیستیم، اما اگر قرار باشد توطئه‌ها و فتنه‌های خود را پیگیری کنند ما برای حفظ استقلال، هویت و عزت ایران اسلامی هرگز کوتاه نخواهیم آمد و آنان را پشیمان خواهیم کرد.

وی به روز جهانی کار و کارگر نیز اشاره کرد و گفت: پیشرفت و شکوفایی کشور مرهون تلاش‌های شبانه روزی کارگران است.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با بیان اینکه ارتقای سطح زندگی کارگران و ایجاد امنیت شغلی برای آنان از وظایف مسئولان کشور است، افزود: اگرچه تشکر زبانی از کارگران لازم و ضروری است، اما کافی نیست و مسئولان باید با برطرف کردن مشکلات کارگران به آنان توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: اگر امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است به این معناست که همه اقشار جامعه باید به موضوع تولید و کارگران که ستون تولید در کشور هستند توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه کیش با قدردانی از کارگران کیش، گفت: از تامین مسکن، بیمه، حقوق و مزایای کارگران کیش غفلت شده است و امیدواریم مسئولان توجه ویژه‌ای برای برطرف شدن مشکلات کارگران کیش داشته باشند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز معلم، گفت: شهید مطهری از متفکران اسلام شناس و دشمن شناس بود و در شناخت معارف اسلامی به جوانان کمک قابل توجهی کرد.

امام جمعه کیش، افزود: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی معلمان را افسران پیشرفت کشور معرفی کردند به این دلیل است که تعلیم و تربیت زیربنای پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با اشاره به مساعدت‌های سازمان منطقه آزاد و فرهنگیان برای ارتقای آموزش و پرورش کیش، گفت: مدارس و آموزش و پرورش کیش با وجود فعالیت‌های انجام شده همچنان وضعیت مطلوبی ندارند.

وی از مسئولان سازمان منطقه آزاد و آموزش و پرورش کیش خواست نسبت به حل مشکلات معلمان مانند مسکن، حقوق و مزایا توجه جدی‌تری داشته باشند.

امام جمعه کیش با قدردانی از اجرای طرح نور و مقابله با هنجارشکنان در حوزه حجاب و عفاف گفت: حجاب واجب شرعی و واجب سیاسی و قانونی است که باید رعایت شود و چنانچه فردی خلاف قوانین عمل کند باید با او برخورد قانونی شود.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز گفت: حجاب یک چالش تحمیلی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران است و در این حوزه برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: دشمنانی که با تحریم‌های اقتصادی فشار‌های زیادی را به کشور و مردم تحمیل کرده‌اند امروز خود را مدافع حقوق زنان و دختران ایران اسلامی معرفی می‌کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به شهادت زنان و کودکان در غزه و دستگیری و شکنجه دانشجویان مدافع حقوق بشر در کشور‌های غربی به ویژه آمریکا، گفت: نقشه‌های شوم دشمنان به دلیل پیشرفت‌های زنان مومن و مقاوم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است پیشرفتی که ضربه سختی را بر تمدن غربی وارد کرده است.

وی به روز ایمنی حمل و نقل هم اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان برای حفظ ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای باید بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به فرا رسیدن روز شورا‌ها، گفت:مشورت مورد تاکید اسلام و شورا‌ها از ارکان مهم تصمیم‌گیری و اداره کشور هستند.

وی افزود: شورا‌ها باید زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در اداره امور کشور را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با اشاره به ساختار ویژه شورا‌ها در مناطق آزاد کشور گفت: امیدواریم با افزایش تعامل سازمان منطقه آزاد با شورای شهر کیش شاهد ارتقای کیفیت و سطح زندگی مردم کیش باشیم.

وی با اشاره به فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، گفت: محیط ورزشی باید با ایمان، جوانمردی، فروتنی و پاکدامنی همراه باشد و ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای می‌تواند به تحقق این امر در جامعه کمک کند.

دیگر خبرها

  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق