Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ امیر سرخوش اسنوکر باز ایرانی که یکی از مدعیان اصلی رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان بود در این مسابقات حاضر به رقابت با حریفی از رژیم صهیونیستی نشد و از دور رقابت ها کنار رفت.


به گزارش ایسنا، رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان هفتم تا هجدهم آبان ماه به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است. در این مسابقات امیر سرخوش یکی از نمایندگان ایران که شانس کسب عنوان داشت، مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد و از این رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ملی پوش اسنوکر در مرحله مقدماتی این مسابقات درخشش بسیار خوبی داشت و فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) از عملکرد خوب اسنوکر باز ایرانی در سایت اصلی خود خبر داده و بازی او را تحسین کرده بود. همچنین او یکی از مدعیان اصلی و شانس کسب مدال در این رقابت هابود. 
تیم ملی اسنوکر ایران در بخش بانوان با ترکیب ارمغان حسنی، مریم ابراهیمی، سارا و پری بهاروندی،  در بخش آقایان با ترکیبی متشکل از امیر سرخوش، علی روشنی کیا، سیاوش مزینی و میلاد کاشانی و در بخش پیشکسوتان با ترکیب مجتبی سرافرازی، وحید شیرازی، محمدعلی علی پور و محمود محمدی آقاجری در این رقابت ها شرکت کرده است. برچسب ها: اسنوکر ، رژیم صهیونیستی

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسنوکر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار سیدمحمود موسوی معاون عملیات ارتش در آیین اختتامیه تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی ۲۰۲۴» با شعار «امنیت برای همه»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به‌ویژه شهیدان عالی‌قدر ارتش، با بیان اینکه لازمه استقلال، پیشرفت، توسعه و رفاه هر ملت و کشوری وجود امنیت پایدار است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایفی که بر عهده نیروهای مسلح هر کشوری است، تأمین همین امنیت پایدار در راستای توسعه منافع آن کشور در سطح منطقه و جهان است.

امیر دریادار موسوی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از همه منابع خود علاوه بر تأمین امنیت ایران، در راستای تأمین امنیت منطقه و حتی جهان در تلاش است.

معاون عملیات ارتش با بیان اینکه دین اسلام همواره بر صلح، آرامش و گفتمان تأکید می‌کند، گفت: دین اسلام علی‌رغم تأکیدات بسیارش بر روی پرهیز از نزاع و درگیری، مسلمان را به دفاع و مقابله با هرگونه تهدیدی ملزم می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر در منطقه ناامنی ایجاد شود، همه کشورهای آن منطقه آسیب خواهند دید، افزود: اگر همه دولت‌ها و ملت‌ها بر این باور باشند، اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را نمی‌توان پذیرفت؛ چراکه اقدامات این رژیم جعلی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است.

دریادار موسوی عنوان کرد: با نگاهی به سالیان گذشته درمی‌یابیم که یکی از نقشه‌ها و توطئه‌هایی که کشورهای استکباری برای ایجاد ناامنی در سطح منطقه، مناطق مورد نظر و ایجاد اختلاف، نزاع، درگیری و مشغول کردن کشورهای منطقه، شکل‌دهی، سازماندهی و آموزش گروه‌های تروریستی بوده است که شاهد اقدامات غیرانسانی و جنایات آنان در کشورهایی همچون سوریه، عراق، افغانستان و سایر کشورها بودیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با استناد به آموخته‌های دینی و فرهنگ غنی خود برای مقابله با پدیده شوم تروریسم و برای کمک به ایجاد صلح و امنیت پایدار در سطح منطقه به میدان مبارزه آمد، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط جمهوری اسلامی ایران و همکاری برخی از کشورهای منطقه، خطر تروریسم پایان یافته است؛ اما همچنان ریشه‌های اختلاف برای شعله‌ور شدن اتفاقات تروریستی در سطح منطقه وجود دارد.

معاون عملیات ارتش تأکید کرد: برای ریشه‌کن کردن این پدیده شوم، نیاز به همکاری، تعامل و وحدت همه طرف‌هاست تا بتوانیم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات، به مقابله با پدیده افراط‌گرایی که حاصل سیاست‌های دشمنانه کشورهای استکباری است، بپردازیم.

امیر موسوی با اشاره به تمرینات انجام‌شده در رزمایش‌های مرکب بین کشورهای ایران، بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان گفت: از کشورهای حاضر در این تمرین مشترک کمال تشکر و قدردانی را دارم؛ اما این قدم، جزو گام‌های نخستین برای شکل‌گیری تعامل و ایجاد کارگروه‌های مشترک در راستای مبارزه با پدیده تروریسم در منطقه است.

معاون عملیات آجا ادامه داد: ما باید بتوانیم با اجرای این تمرینات، به یک فرهنگ و زبان مشترک برای مقابله با پدیده تروریسم برسیم و امیدواریم این تمرین آغازی برای کسب آمادگی در راستای اجرای رزمایش‌های واقعی باشد.

وی با بیان اینکه در تمرین‌های مربوط به رزمایش مرکب، سعی شده است تا از تجارب و نظرات حاضرین در این تمرین نهایت استفاده شود، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی توسعه تعاملات و همکاری‌های نظامی را با کشورهای دوست و برادر منطقه دارد.

دریادار موسوی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که تمریناتی از این قبیل در برنامه‌های کشورها، به صورت سالیانه و یا دوسالانه ثبت شوند تا بتوانیم در یک برنامه‌ریزی منظم و هدفمند، به اجرای این تمرینات مشترک پرداخته و به آمادگی‌ها و هماهنگی‌های لازم جهت اقدامات مشترک برسیم.

کد خبر 6098252 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • گرگ و میش توافق
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است