Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:32:28 GMT

نظارت بر سواحل منطقه دلوار بیشتر شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۲۴۷

نظارت بر سواحل منطقه دلوار بیشتر شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با انتقاد از وضعیت برخی اقامتگاه‌ها بوم گردی در بخش دلوار اظهار داشت: متاسفانه از برخی مراکز بوم‌گردی‌ها و مکان‌های اقامتی در روستاها گزارش خوبی نمی‌رسد و فساد، بی‌حجابی و بی‌بندوباری در برخی از این مکان ها بیداد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این وضعیت سزاوار جامعه اسلامی و منطقه دلاور خیز دلوار نیست و دهن‌کجی به احکام اسلام و ضروریات دین برای مردم ما قابل تحمل نیست.

حجت الاسلام زاهد دوست با بیان اینکه باید با هنجارشکنان برخورد قاطع و بدون تعارف کرد افزود: انتظار داریم مسئولین امر بویژه میراث فرهنگی بر روی این مراکز بوم گردی مدیریت و نظارت بیشتری داشته باشند و اجازه تکرار این وضعیت ناشایسته را ندهند.

امام جمعه دلوار  با بیان اینکه هرگز بدنبال محدود کردن فضای تفریح و گردشگری نیستیم تاکید کرد: اوضاع ساحل هم همچنان نگران کننده است نظارت و مدیریت ها باید بیشتر شود و به افراد فرصت طلب و هنجارشکن اجازه سو استفاده داده نشود.

حجت الاسلام زاهددوست به وجود گورستان لنج‌ها واقع در بخش دلوار اشاره کرد و افزود: امروز با بی‌مدیریتی و عدم نظارت به جای اینکه این مکان به  یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شود یا با تبدیل به اقامتگاه یا رستوران فرصت شغلی برای جوانان ایجاد شود متاسفانه به محلی برای هنجارشکنی و اقدامات ضد اخلاقی شرم آور تبدیل شده که از مسئولان شهرستان و بخش با جدیت می خواهم برای این وضعیت چاره درستی بیاندیشند.

امام جمعه دلوار با اشاره به برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی، با فعال‌سازی مجدد سایت فردو افزود: سایت راهبردی فردو، که برخوردار از آخرین استانداردهای دنیاست، و دلیلی بارزی بر توانمندی بالای هسته‌ای کشورمان است بر اساس بند ۴۴ برجام، تا ۱۵ سال پس از توافق، مجاز به فعالیت نبود اما در راستای اثبات منطق مقاومت، علی رغم هشدار تو خالی استکبار جهانی، اخیرا شاهد تزریق گاز به سانتریفیوژها است.

حجت الاسلام زاهددوست تاکید کرد: به فرموده رهبر حکیم انقلاب، نباید بیش از اندازه معطل آمریکا و اروپا بمانیم و صبر راهبردی جمهوری اسلامی در این مدت برهمگان ثابت کرد که این کشورها عزمی برای انجام تعهدات خود ندارند بنابراین تکیه برظرفیت های داخلی و رونق تولید  ، راه شکوفایی اقتصاد است.

وی با تبریک ۱۲ ربیع الاول مصادف است با سالروز ولادت باسعادت پیامبر رحمت و مرحمت حضرت محمد (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت افزود :  هفته وحدت، از جمله ابتکارات سرنوشت ساز  امام راحل است.ابتکاری که بیش از هر زمان دیگری امروز برای جهان اسلام و ملت های مسلمان نجات بخش است و می تواند توطئه های دشمنان را کم اثر کند.

امام جمعه دلوار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانش آموزان و دانشجویان بمناسبت ۱۳ آبان بیان کرد: برخی به اشتباه تصور می کنند آمریکایی امروز با آمریکای اول انقلاب متفاوت است و و خوی درندگی و خصومت آمریکا تمام شده است در حالی که ما راه مستقیم و راهبرد اصلی انقلاب را از نائب امام عصر (عج) می گیریم و ایشان با پشتوانه منطق ِ عقل و وحی و تجربه بارها فرموده اند آمریکا همواره گرگ صفت و درنده است و در این دیدار هم فرمودند آمریکای سال ۹۸ همان آمریکای سال ۴۳ و ۵۸است. با همان روحیه ی گرگ صفتی و وحشی گری ذاتی که امروز با شیوه‌ها و ابزارهای جدیدتر انجام می‌دهد.

حجت الاسلام زاهددوست تاکید کرد: باید به این افراد بگوئیم اشتباه نکنید خوی درندگی و گرگ صفتی آمریکا به پایان نرسیده اما آنچه در حال زوال و پایان است ابرقدرتی آمریکاست و این را هم نائب امام زمان بارها فرموده اند که آمریکای امروز اما؛ به مراتب ضعیف تر ازگذشته است و رو به افول نهاده و به سرعت تبدیل به یک کشور معمولی خواهد شد.

 وی اظهار داشت: بخاطر همین ضعف و درماندگی است که به تعبیر حضرت آقا دست به گدایی مذاکره زده است. و فرمودند مذاکره، تنفس مصنوعی به شیطان بزرگ است.

امام جمعه دلوار افزود: دمیدن تنفس مصنوعی در کالبد بی روح آمریکا به صلاح نظام اسلامی و ملت ایران نیست و ملت ایران هم به پشتوانه منطق ؛ عقل ؛ و تجربه هرگز زیر بار مذاکره مجدد با شیطان بزرگ نمی رود.

امام جمعه دلوار به ۲۰ آبان سالروز شهادت سردار حسن تهرانی مقدم پدر صنایع موشکی ایران (۱۳۹۰ش) اشاره کرد و اظهار داشت:  امنیت و آسایشی که داریم و پیشرفت های چشمگیر صنایع موشکی ما مدیون مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی این سردار مومن و انقلابی است.

کد خبر 4766180

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دلوار یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل زلزله بیرجند تئاتر کودک و نوجوان قزوین بارش باران مشهد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا ولیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در جلسه‌ای با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه از برگزاری نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو خبر داد و اظهار کرد:  این همایش در ۱۵ محور با موضوعات حجاب و عفاف با همکاری دفتر امام جمعه ماکو و معاونت فرهنگی منطقه آزاد ماکو در ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ مجری و دبیر علمی برگزاری این همایش بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو بوده و مقالات ارسالی به همایش در Civilica و ISC نمایه می‌شوند. سخنران اصلی این همایش حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود و همچنین بیش از ۲۵۰ مهمان داخلی و خارجی نیز در همایش شرکت می‌کنند.

نقش مؤثر دانشگاه‌ها در مسئله دانش‌بنیان

امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار مسائلی را از دانشگاه‌ها و دانشجویان مطالبه کردند و همین امر موجب سنگین‌تر شدن مسئولیت دانشگاهیان در سال جدید شده است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، به نقش ویژه دانشگاه‌ها در حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری اشاره و خواستار فعال شدن دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال به‌عنوان جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.

وی با بیان نقش مؤثر دانشگاه‌ها در مسئله دانش‌بنیان عنوان کرد: جهش تولید به غیر از راه‌های علمی محقق نمی‌شود و ضروری است دانشگاه‌ها در طول سال در همه برنامه‌ها و جلسات خود، مسئله تحقق شعار سال را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود