Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:55:34 GMT

معرفی ۱۱ بازیکن ماشین‌سازی برابر ذوب

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۲۷۲

معرفی ۱۱ بازیکن ماشین‌سازی برابر ذوب

نفرات منتخب سبزقباهای آذربایجان در دیدار با ذوب‌آهن مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین‌سازی که در دیدار اخیرش تساوی ارزشمندی در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس کسب کرد و روحیه مضاعفی با این نتیجه به دست آورد، عصر امروز در چارچوب بازی‌های هفته دهم لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

 

حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، محمد قادری، قائم اسلامی‌خواه و جفرسون دخسوس ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر رسول خطیبی برای ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز خواهد شد که رضا عادل داور این مسابقه است.


سامان نریمان‌جهان تنها محروم ماشین‌سازی برابر ذوب‌آهن است تا این تیم با تنها یک تغییر نسبت به بازی با پرسپولیس و حضور قائم اسلامی‌خواه در ترکیب بازی را آغاز کند.

ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟