Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:37:45 GMT

انتقام گیری مجازی کارمند از مدیرعامل شرکت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۲۷۸

انتقام گیری مجازی کارمند از مدیرعامل شرکت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ تورج کاظمی گفت: نماینده حقوقی شرکتی با طرح شکایتی در دادسرای مبارزه با جرائم به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت: مدتی است که فرد ناشناسی از پست الکترونیک شرکت پیام های کذبی را به سایر اعضا و مسئولان شرکت ارسال  می کند و این رفتار باعث هتک حیثیت افراد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت، ادامه داد: بررسی های اولیه نشان از این داشت که فردی با در دست داشتن رمز کاربری پست الکترونیک شرکت وارد ایمیل شرکت شده و از سوی شرکت برای کارکنان شرکت پیام ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس فتا عنوان کرد: تحقیقات پلیسی با احتمال اینکه متهم از اعضای کارکنان شرکت است، آغاز شد و در تحقیقات پلیسی یکی از کارمندان شرکت که مردی ۵۰ ساله بود، را شناسایی کردند.

وی افزود: این فرد با زیرکی و ترفند خاصی به محض ارسال ایمیل بلافاصله آن را حذف می کرد تا رد پایی از وی بر جا نماند.

رئیس پلیس فتا با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ابراز داشت: با دستور قضائی متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا منتقل شد.

کاظمی در خصوص اعتراف متهم عنوان کرد: متهم اظهار داشت: با مدیر عامل و برخی از کارمندان شرکت مشکل و اختلاف فکری داشتم تا اینکه این اختلاف منجر به کدورت و درگیری لفظی بین ما شد. تصمیم گرفتم به تلافی این اختلاف با ایمیل شرکت پیام هایی را به کارکنان شرکت ارسال کنم.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 4766174 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس فتا فضای مجازی شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی یوم الله 13 آبان زلزله محسن هاشمی سازمان هواشناسی بارندگی کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی مرتضی سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد