Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعباس جعفری افزود: زمین لرزه 4.8 ریشتری در ساعت 2:37 بامداد امروز رخ داد که هیچ خسارت مالی و تلفات جانی نداشت و برخی روستاهای خشت و گلی دچار خسارت جزئی شد.

وی اضافه کرد: زمین لرزه 5.9 ریشتری رخ داده در شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی نیز که در برخی شهرهای استان از جمله ارومیه احساس شده بود، مشکلی برای شهروندان ایجاد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از همان دقایق اولیه پس از وقوع این زمین لرزه ها، تیم های امدادی و مدیریت بحران در آذربایجان غربی به حالت آماده باش درآمدند و تیم های ارزیاب نیز به منطقه پیرانشهر اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی ادامه داد: در خصوص زمین لرزه شرق آذربایجان شرقی نیز هماهنگی های لازم برای اعزام نیروهای امدادی و اقلام مورد نیاز انجام شده ولی هنوز درخواستی از این استان دریافت نکرده ایم.

جعفری گفت: تنها یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس آذربایجان غربی برای کمک راهی مناطق زلزله زده شرق آذربایجان شرقی شده است.

زمین لرزه 5.9 ریشتری در ساعت 2:17 بامداد امروز جمعه شهر «تَرک» استان آذربایجان شرقی و زمین لرزه 4.8 ریشتری شهر گردکشانه شهرستان پیرانشهر آذربایجان غربی را به لرزه درآورد.

پس از آن نیز تا صبح امروز، چندین پس لرزه در مناطق شرقی آذربایجان شرقی به وقوع پیوست.

طبق برخی آمار 6 نفر اهالی روستای ورنکش استان آذربایجان شرقی در این زمین لرزه ها جان خود را از دست داده و حدود 200 نفر مصدوم شدند که تنها نزدیک به 10 نفر از آنها در بیمارستان ها بستری هستند.

۴۷۲۱۲ کد خبر 1318821

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارومیه زلزله زلزله آذربایجان زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا سینمای ایران مارک ویلموتس آژانس بین المللی انرژی اتمی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان