Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:16:35 GMT

مشکل آب کشاورزان شهرستان تنگستان مرتفع شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۶۱۸

مشکل آب کشاورزان شهرستان تنگستان مرتفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالحسن اسلام‌فر در خطبه های این هفته نماز جمعه اهرم با اشاره به مشکل آب نخیلات شهر اهرم اظهار داشت: نیاز است فرماندار تنگستان و مسئولین استانی که مسئولیت آب  به عهده  دارند مسئله پروژه آب رسانی به نخیلات شهر اهرم را حل کنند.

وی اضافه کرد: در این پروژه آبرسانی که از طریق تنگه باهوش به سمت اهرم است اندکی از کارها مانده که تقاضا داریم از فرماندار تنگستان و مسئولین استانی پیگیر این موضوع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: آب‌رسانی به نخیلات یکی از دغدغه‌های بحق کشاورزان است و باید این دغدغه آنها رفع شود تا در سال زارعی که بارش‌های خوبی در پیش رو داریم کشاورزان شهر اهرم در سه محله بخصوص محله گلستان که مشکل بیشتر دارند مشکلات آنها رفع  و کشاورزان منتفع  شوند.

وی ادامه داد: امروز دهم ربیع الاول سالروز ازدواج آسمانی پیامبر گرامی اسلامی با حضرت خدیجه کبری (س) اسلام است که این روز تبریک عرض می‌کنم.

اسلام فر افزود: نیاز است مسئولین به این نکته توجه کنند مسئله‌ای که گریبان‌گیر همه به صورت تام شده سن ازدواج جوانان است که بالا رفته است. باید مسئولین، همه جامعه و پدر و مادرها همراه شوند. این مشکلاتی که سد راه جوانان عزیز در مسئله ازدواج است از پیش راه جوانان بردارند.

امام جمعه موفت اهرم یاد آورشد: باید مسئله ازدواج آسان جوانان را پیگیری کنیم. خانواده ها در مسئله ازدواج آسان کمک کنند تا این باری که بر زمین مانده نسبت به جوانان بلند شود.

وی از حضور همه نقاط شهر ستان  و شهر اهرم در راهپیمایی  یوم الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کرد و افزود: شهر اهرم تاریخ باشکوهی دارد. تنگستان نامش در تاریخ ایران می‌درخشد. این تاریخ به نوجوانان گفته شود تا بدانند این شهر و شهرستان عقبه دارد.

کد خبر 4766220

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان اهرم یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل زلزله خطبه های نماز جمعه بیرجند تئاتر کودک و نوجوان قزوین بارش باران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود