Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@15:02:28 GMT

۲۰ سرقت خودرو در کارنامه سارق حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۱۰۵۹

۲۰ سرقت خودرو در کارنامه سارق حرفه‌ای

ساعت24 - رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد، از دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت و خودرو خبر داد و گفت: سارق خودرو تا کنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد، از دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت و خودرو خبر داد و گفت: سارق خودرو تا کنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

 سرهنگ محمد آقا احمدی گفت: روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۱۰۴ عباس آباد هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه رفتار مشکوک راکب موتورسیکلتی می شوند و برای بررسی موضوع، پلاک انتظامی آن را استعلام که در استعلام گرفته شده، مشخص می شود موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت به مدت یک هفته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه موتورسوار توسط عوامل کلانتری دستگیر شد، گفت: در بازرسی بدنی از وی مقدار ۱۰ گرم شیشه در بسته های یک گرمی کشف و متهم اظهار داشت: قرار بود، مواد مخدر را به ازای دریافت اموال سرقتی به فردی که منتظر وی هستم، تحویل بدهم.

کلانتر محله عباس آباد عنوان کرد: مراقبت های ویژه پلیسی، آغاز تا اینکه فرد مورد نظر با یک دستگاه خودروی سمند به محل قرار مراجعه و ماموران در استعلام پلاک انتظامی خودرو به دست آوردند که خودروی سمند نیز سرقتی بوده و ۱۰ روز پیش در محدوده کلانتری ۱۲۶ تهران پارس سرقت شده است.

احمدی عنوان کرد: عملیات دستگیری سارق دوم نیز آغاز ولی راننده خودرو به محض مشاهده تیم عملیات کلانتری از محل گریخت و سعی در فرار از صحنه را داشت که با شلیک تیر هوائی توسط ماموران کلانتری و سپس شلیک به سمت لاستیک خودرو، ماموران موفق شدند خودرو را در تقاطع خیابان خرمشهر و خیابان شهید مطهری متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهم تعدادی قطعات و تجهیزات سرقتی کشف و هر ۲ متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری محل منتقل شدند.

رئیس کلانتری عباس آباد تصریح کرد: راننده خودروی سواری در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت خودرو اعتراف و اظهار داشت: دراردیبهشت ماه امسال پس از گذراندن ۲ سال حبس از زندان آزاد شده است و در این مدت با سرقت ۲۰ فقره خودرو و خرد کردن آنها و فروش قطعات خودرو، مواد مخدر خویش را تامین و گذران زندگی می کرده است.

احمدی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و سایر جرائم مشابه متهمان در جریان است.

منبع:مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی در جاده طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: ماموران پلیس راه "یزد-طبس" هنگام گشت زنی در جاده متوجه شدند یک دستگاه پراید به صورت مشکوک در کنار جاده و پشت تپه‌ها رها شده است. 


وی افزود: طی استعلام و بررسی‌های میدانی مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله مراتب به عوامل انتظامی اعلام شد.


 رئیس پلیس راه استان یزد افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و پراید سرقتی تحویل ماموران انتظامی اشکذر شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات