Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:00:05 GMT

شهرستان تفت باید جلوه دارالعبادگی خود را حفظ کند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۱۴۴۶

شهرستان تفت باید جلوه دارالعبادگی خود را حفظ کند

حجت الاسلام سرمه چشم با اشاره به برخی از مشکلات در شهرستان تفت گفت: شهرستان تفت باید جلوه دارالعبادگی خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم، در خطبه های نمازجمعه ظهر امروز این شهرستان با بیان اینکه تفت مهد علمای بزرگی بوده است، گفت: نباید مردم شهرستان زمینه ای فراهم کنند تا تفت به خلوتگاه فساد و گناه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تفت با اشاره به اینکه شراب خواری مادر همه گناهان است، افزود: درست نیست که تفت تبدیل به جایی برای شراب خواری افراد مناطق دیگر شود.

سرمه چشم تصریح کرد: چنانچه مسئولان از اکنون برنامه ریزی کنند با توجه به فاصله زمانی تا فصل بهار می توانند جلو این معضل را بگیرند.

امام جمعه تفت در بخش دیگری از خطبه های خود به سالروز ازدواج حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت: نقش زن در ساختن جامعه بسیار مهم است که نمونه آن حضرت خدیجه (س) بودند.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی استان همدان یوم الله ۱۳ آبان ظهور امام زمان عج کانون های مساجد مجلس مرکز فساد شهرستان تفت امام جمعه تفت شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:پوکی استخوان یا استئوپروز به کاهش توده استخوانی، ضعیف و سست شدن بافت استخوان گفته می‌شود، این حالت به شکستگی استخوان منتهی خواهد شد وشکستگی ناشی از آن از هر ۳ زن بالای ۵۰ سال یک زن را درگیر می کند.
 دکتر مهدی زنگنه، افزود: این برنامه در سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه شهرستان زاهدان به صورت پایلوت در حال اجراست و تمامی زنان ۵۰ سال و بالاتر می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آموزشی و غربالگری پیشگیری از این بیماری بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • نماهنگ|«تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران