Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:54:05 GMT

آمریکای رو به افول، وحشی تر شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۱۵۵۰

آمریکای رو به افول، وحشی تر شده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام محمدرضا حقیقت، امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق، با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) به تشریح ویژگی‌های منتظران واقعی پرداخت و اظهار کرد: تقوی الهی، اخلاق اسلامی و صبر و بردباری از ویزگی‌های منتظران واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر حجت خدا بر روی زمین نبود، هیچ آرامش و قراری وجود نداشت.

حجت الاسلام حقیقت با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان اظهار کرد: تنها راه مقابل با استکبار جهانی گفتمان مقاومت است.

امام جمعه موقت بافق به توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشور اشاره کرد و افزود: آمریکا تلاش می‌کند با تفرقه افکنی و توطئه‌های قومیتی، مسلمانان را نسبت به یکدیگر بدبین کند.

امام جمعه موقت بافق تصریح کرد: استکبار جهانی و همدستانش روز به روز تضعیف‌تر و در عین حال وحشی‌تر شده اند و مذاکره با گرگ صفتان کار عقلانی نیست.

حجت الاسلام حقیقت گفت: تحریم‌های سنگین، ایجاد تفرقه و آشوب در عراق، کشتار و جنایات در کشور‌های مسلمان، جنگ‌های فرقه‌ای از خیانت‌های آمریکا به مسلمانان است.

او خاطر نشان کرد: شکست‌های سنگین اسرائیل در جنگ با مقاومت لبنان، پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم شاهنشاهی طاغوت، موضوعاتی است که برای آمریکا سنگین تمام شد و ضربه‌ای مهلک به آنان وارد کرد.

امام جمعه موقت بافق همچنین با تبریک ۱۲ ربیع الاول سالروز ولادت رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت افزود:در این شرایط حساس منطقه، دشمن شناسی باید اولویت مسلمانان باشد و همگان با بهره مندی از بصیرت توطئه‌های دشمان را خنثی کنند.

حقیقت اظهارداشت: وحدت مسلمانان بر اساس مشترکات است و به اصول و عقاید هر مذهبی باید احترام گذاشته شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت رسدیگی به معیشت مردم پرداخت و گفت: رونق تولید و توجه به کالای داخلی راهگشای اقتصادی پویا و پر رونق است.

او افزود: فرهنگ سازی برای استفاده از کالای داخلی، مدیریت جهادی و کیفیت بخشی به تولیدات داخلی می‌تواند به اقتصاد سر و سامان ببخشد.

انتهای پیام/

خطبه‌های نماز جمعه بافق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است