Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا مدعی شد پهپادی که بامداد امروز در جنوب ایران ساقط شده است، آمریکایی نیست. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ستاد فرماندهی مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) روز جمعه در پیامی توئیتری مدعی شد که هیچ پهپاد آمریکایی اخیراً در حوزه عملیاتی این فرماندهی ساقط نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پس از انتشار خبر سرنگونی یک پهپاد در حوالی بندر ماهشهر توسط پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستاد فرماندهی مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا طی پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر اعلام کرد: «گزارش‌های ادعایی در مورد ساقط شدن یک پهپاد آمریکایی صحت ندارد. اگر یک هواپیمای بدون سرنشینی هم در حوزه عملیاتی سنتکام سرنگون شده باشد، جزو هواپیماهای متعلق به وزارت دفاع آمریکا نیست.»

روز جمعه امیر علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در رابطه با سرنگونی پهپاد متجاوز به حریم هوایی کشورمان اعلام کرد: «بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز توسط سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه عمومی ماهشهر تحت هدایت شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی کشور منهدم شد.»

ارتش انهدام پهپاد متجاوز در ماهشهر را تایید کرد/ امیر صباحی فرد: پهپاد قبل از رسیدن به مراکز حساس مورد اصابت قرار گرفتتوضیحات استاندار خوزستان درباره ساقط شدن پهپاد در ماهشهر

به گزارش روابط عمومی ارتش، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: این اقدام قاطع و شلیک موشک در واکنش به تجاوز یک فروند پهپاد متجاوز خارجی به حریم هوایی کشورمان بوده است و پهپاد متجاوز قبل از رسیدن به اماکن حساس  با هوشیاری کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور منهدم شد.

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک پنتاگون اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک پنتاگون اخبار آمریکا پنتاگون اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی