Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه تصمیمی مبنی بر تعطیلی واحدهای پیام نور در دو استان آذربایجان شرقی و غربی گرفته نشده، اعلام کردند: تمامی کلاس‌های درسی و آموزشی واحدهای دانشگاه پیام نور دو استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی فردا شنبه دایر است.

به گزارش ایسنا، طبق توضیحات ارائه شده، دانشگاه پیام نور تعداد ۲۹ واحد آموزشی در آذربایجان شرقی و شهرهای مختلف آن دارد که کانون زلزله بودند و خوشبختانه هیچ خسارتی به واحدهای دانشگاه در این دو استان وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اظهارات مسئولان این دانشگاه، به دنبال پیگیری های انجام شده، گزارشی از خسارت ناشی از زلزله شب گذشته در هیچ کدام از واحدهای دانشگاه حتی در شهرهایی که کانون زلزله بودند، دریافت نشده و بر اثر زلزله شب گذشته،  ساختمان های واحدهای دانشگاه پیام نور دچار لرزش شدند و اگرچه این موضوع کمی موجب نگرانی بین دانشجویان شد اما حتی در واحدهایی که کانون زلزله بودند خسارتی ایجاد نشد.

تمامی کلاس‌های درسی و آموزشی واحدهای دانشگاه پیام نور دو استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی فردا شنبه دایر است و تاکنون تصمیمی مبنی بر تعطیلی واحدهای این دانشگاه صورت نگرفته و اگر هم تصمیم جدیدی اتخاذ شود از طرف رییس واحد استانی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور زلزله آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود