Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه خصوصی تراکتور تبریز به شعارهای جدایی طلبانه برخی از تماشاگران این تیم در بازی مقابل استقلال واکنش نشان داد و قویا آن را محکوم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ زنوزی با تشکر از حضور فوق العاده هواداران تراکتور و حمایت از تیم سرخپوش تبریزی ادامه داد: ما در هفته گذشته پرهوادارترین تیم دنیا بودیم و این یک افتخار بزرگ برای فوتبال دوستان تبریزی است که البته بار‌ها و بار‌ها و در همه اوقاتی که احتیاج به حمایتشان بوده، پشت تیم را خالی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور صد هزارنفری آن‌ها را در بازی استقلال روی چشمم می‌گذارم و از آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم ما همچنان در بازی‌های خانگی با اختلاف پرطرفدارترین تیم ایران باقی بمانیم. چیزی که البته باید با برنامه ریزی بهتر و تشویق مردم به حضور در ورزشگاه‌ها به آن کمک کرد چرا که جو تبریز و بازی در ورزشگاه یادگار امام، برای همه تیم‌ها یک تجربه ویژه است.

زنوزی درباره شعار‌های نژادپرستانه و جدایی‌طلبانه‌ای که در ورزشگاه یادگار امام داده می‌شود، گفت: به هر حال ویدیو‌ها و فیلم‌های از جمع‌های کوچکی که در میان صد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه یادگار امام حضور داشتند، منتشر شده و این تصور را به وجود آورده که یک گرایش قوی به این مسائل در بین هواداران وجود دارد که متاسفانه این برداشت کاملا ناجوانمردانه و ناسپاسی نسبت به مردمی است که سال‌های سال و در طول قرن‌ها، در حفظ مرز‌های ایران کوشیده‌اند.

وی افزود: من ضمن این که آن حرکات حاشیه‌ای را محکوم می‌کنم و آن را خارج از اصول هواداری باشگاه تراکتور می‌دانم، از ناظران هم انتظار دارم با انصاف بیشتری به این مسائل نگاه کنند. به آن‌هایی که می‌خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند هشدار می‌دهم که حرف‌های نامربوط خود را تمام کنند. آذربایجان، تبریز و ارومیه بخش جدانشدنی ایران هستند و همانطور که من پارسال گفتم «یاشاسین ایران» و این مسئله به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

مالک باشگاه تراکتور در آخر با اشاره به زمین لرزه شب گذشته در آذربایجان شرقی گفت: در ابتدا باید به خانواده جان‌باختگان، هم استانی‌ها و تمام مردم ایران این اتفاق تلخ را تسلیت بگویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. همچنین بایداعلام کنم که باشگاه تراکتور هم کار‌های خود را آغاز کرده تا به کمک مردم آسیب‌دیده برود و من از هواداران دعوت می‌کنم تا آن‌ها هم نقش خود را در این موقعیت حساس ایفا کنند و به زلزله زدگان کمک کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی زنوزی ارومیه تابناک ورزشی تراکتور تبریز آذربایجان شرقی جدایی طلبی سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

به گزارش ورزش سه، تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902655

دیگر خبرها

  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت