Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی جانشین فرمانده سپاه سلماس گفت: امسال 800 نفر برای نخستین بار از مناطق عملیاتی مرزی سلماس در قالب ادوهای راهیان نور بازدید کردند.

سرهنگ سید کاظم میرکاظمی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این خبر گفت: امسال برای اولین بار مناطق عملیاتی نواحی مرزی شهرستان سلماس که صحنه درگیری جان برکفان سپاه اسلام با گروهک های ضدانقلاب بوده، مقصد کاروان های راهیان نور بوده و ۱۳۲۰ نفر زائر از مناطق عملیاتی مرزی حاجی جفان سلماس دیدار کرده و برنامه های متنوعی نیز در راستای تعزیز و تکریم مقام شامخ شهدای این مناطق اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: از برنامه های ویژه این اردو می توان به حضور و روایتگری حسن دستگیرزاده جانباز سرافراز اسلام و خانواده شهید ناصر صفری برای اولین بار پس از 11 سال در منطقه عملیاتی حاجی جفان، منطقه جانبازی دستگیرزاده و شهادت ناصر صفری در 29تیر سال 87 اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از نمودهای فاخر فرهنگی در ایران اسلامی بوده و در کنار راهپیمایی عظیم اربعین نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا در میان قشر جوان جامعه داشته و دارد.

سرهنگ کاظمی زاده افزود: راهیان نور تداوم دفاع مقدس است و اعزام کاروانهای راهیان نور اقشار مختلف جامعه علی الخصوص جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا می کند.

وی اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و رشادتهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود و جایگاه اردوهای کاروان راهیان نور در اینخصوص به قدری حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر ورود مٶثر همه دستگاههای اجرایی تاکید داشته و مطالبه هر چه باشکوهتر برگزار شدن این اردوها را دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود