Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت‌روان، ۲۲ و ۲۳ آبان ۹۸ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دانشگاه تهران، مرکز مشاوره دانشگاه تهران با همکاری دفتر مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، اداره کل امور فرهنگی دانشگاه و ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، نخستین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان (یاریگران زندگی) دانشگاه‌های منطقه یک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه سلامت‌روان، میزگردهای تخصصی جهت بحث و تبادل‌نظر همیاران در زمینه سلامت‌روان دانشجویان و آسیب‌شناسی شرایط موجود و برگزاری مسابقه دومینوی دانشجویی با محوریت ارتقا سواد سلامت‌روان بین دانشگاه‌های منطقه یک را می‌توان از جمله برنامه‌ها و مباحث مطرح در این همایش برشمرد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد نماز جمعه 13 آبان راهپیمایی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان ظهور امام زمان عج کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی دانشگاه تهران سلامت روان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سرا‌های دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سرا‌های دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می‌کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه تغییر نمی‌دهد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد