Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین زواری درباره برتری ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل نپال در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا بیان کرد: بازی خوبی بود. نیمه اول به صورت کامل روی دروازه حریف سوار بودیم و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه نپال ایجاد کردیم که به دلیل بدشانسی و واکنش‌های مناسب دروازه بان این تیم نتوانستیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیمه دوم موقعیت‌های بهتری خلق کرده و بیشتر دقت کردیم. خدا را شکر با اجرای صحبت‌های سیروس پورموسوی توانستیم ۴ گل زده و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

زواری درباره آخرین بازی تیم ملی فوتبال جوانان مقابل امارات اظهار داشت: در این مسابقات ۳ فینال داشتیم که ۲ فینال را پشت سر گذاشتیم. هدف مان صعود از این مرحله نیست بلکه می‌خواهیم به جام جهانی برویم. با تمرکز کامل بازی سوم را به مصاف امارات می‌رویم.

بیشتر بخوانید: جوانان ایران ۴ - نپال صفر/ جشنواره گل یوز‌های جوان برابر نپال

هافبک تیم سایپا و تیم ملی جوانان در پایان تصریح کرد: تاکنون نتایج خوبی مقابل قرقیزستان و نپال گرفته ایم، اما کارمان تمام نشده است. یک فینال دیگر پیش رو داریم و انشالله با تمام قدرت و توکل به خدا به مصاف امارات می‌رویم و با کسب ۳ امتیاز شیرین این بازی به مرحله بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات زواری پس از دیدار تیم ملی جوانان برابر نپال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال جوانان اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نفس‌گیر یوزان به فینال

دیدار دو تیم‌ملی ایران و ازبکستان با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان

سالن: بانکوک‌آرنای

ترکیب اولیه ایران: باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

گل‌ها:

عادل‌اف (دقیقه ۴)، اخمت زیانوف (دقیقه ۲۲) و بهروز عظیمی (دقیقه ۲۴) برای ایران
جورائف (دقیقه ۷) و اخمت زیانوف (دقیقه ۱۸ و ۲۵) برای ازبکستان

شرح بازی:

هر دو تیم با آمادگی کامل و انگیزه بالا وارد زمین شدند و عملکرد خوب آنها موجب شد بازی سرعتی و زیبایی را شاهد باشیم. موقعیت‌های خطرناکی از جانب هر دو تیم رقم می‌خورد که با عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها و مدافعان آنها همه فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شد؛ تیم‌ملی کشورمان موفق شد زودتر از رقیب با گل به‌خودی حریف پیش بی افتد، اما در نهایت ازبکی‌ها بودند که پیروز نیمه نخست راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم تیم‌ملی کشورمان عملکرد بهتری را از خود نمایش داد و موفق شد ۳ بر ۲ از ازبکستان پیش بی افتد، اما اشتباه ملی‌پوشان‌مان منجر به گلزنی ازبکستانی‌ها شد تا کار به دقایق اضافه بکشد.

در دقایق اضافه سرعت بسیار زیاد بازی نمی‌گذاشت تا نمایش خوب هر دو تیم نمایان شود و خطاهای پیاپی باعث شد زمان بازی تلف شود و کار به پنالتی کشید.
در نهایت تیم‌ملی کشورمان موفق شد در پنالتی‌ها با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز و فینالیست شود.

شرح گل:

۱ - ۰ (دقیقه ۴- عادل‌اف- گل به‌خودی) - ضد حمله آقاپور و پاس در عرض او به مدافع ازبکستان برخورد کرد و گل اول ایران را رقم زد.

۱ - ۱ (دقیقه ۷- جورائف) - خطای سالار آقاپور به روی مهاجم ازبکستان موجب ضربه ایستگاهی برای این تیم شدکه شوت محکم وی درون دروازه محمدی آرام گرفت.

۱ - ۲ (دقیقه ۱۸- اخمت زیانوف) - ازبکستان از روی حمله سریع و پر تعدادشان و پاس در عرض به زیانوف و شوت محکم او به گل برتری نیمه اول دست پیدا کرد.

۲ - ۲ (دقیقه ۲۲- اخمت زیانوف- گل به‌خودی): ضربه سر مدافع ازبکستان برای دور کردن توپ، توپ را وارد دروازه خود کرد.

۳- ۲ (دقیقه ۲۴- بهروز عظیمی) - پاس آقاپور عظیمی و شوت محکم و پای‌چپ عظیمی گل سوم ایران را رقم زد.

۳- ۳ (دقیقه ۲۵- اخمت زیانوف) - اشتباه مدافعان و دروازه‌بان تیم‌ملی کشورمان منجر به گلزنی ازبکی‌ها شد.

کد خبر 748159

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود نفس‌گیر یوزان به فینال
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال