Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دولتی مهر جمعه شب اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای نشان دهنده جوی پایدار طی سه روز آینده در استان بوده و در برخی نواحی استان با غبار محلی همراه خواهد بود.

وی با اشاره به پایداری جو، افزود: به دلیل پایداری جو در شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می شود و از لحاظ دمایی نیز تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت و در طول شب ها همچنان سردی هوا تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دولتی با اشاره به وضعیت جوی سه روز آینده مناطق زلزله زده استان گفت: وضعیت جوی منطقه ترک، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به صورت ملایم تا متوسط و حداکثر دما ۱۷ و حداقل دما ۳ درجه بالای صفر، سراب، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به صورت ملایم تا متوسط و حداکثر دما ۱۷ و حداقل دما ۴- درجه سانتی گراد، میانه، صاف تا کمی ابری، وزش باد ملایم تا متوسط و حداکثر دما ۲۰ و حداقل دما ۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

 بامداد امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که تا کنون حدود ۷۰ پس لرزه داشته است.

مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران اعلام کرد: این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

شدت این زمین لرزه به حدی بود که استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، ‌ زنجان و اردبیل را نیز لرزاند.

۵ نفر بر اثر این زمین لرزه جان خود را از دست دادند و بیش از ۳۰۰ نفر مصدوم شدند که ۲۲ نفر از مصدومان بستری و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است. این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زلزله زلزله میانه زلزله آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد

به گزارش خبرنگار مهر، میترا یاوری، صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: برای امروز بارش باران در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می‌شود که این بارندگی‌ها شدید نمی‌باشد.

وی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ و نیم میلی متر ثبت شده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان منوجان با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.

یاوری، تصریح کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمان ۹ درجه سانتیگراد می‌باشد که در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 6088941

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است