Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان ‌شرقی با اشاره به اینکه در اثر زلزله بامداد امروز ۱۵۰۰ واحد مسکونی در روستاهای میانه بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسات دیده اند، گفت: تا کنون ۴۵۵ خانوار زلزله زده اسکان اضطراری یافته اند و توزیع چادر برای اسکان موقت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر هنربر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۳۵۰ دستگاه گرمایشی والور بین زلزله زدگان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۸۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز بین زلزله زدگان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آواربرداری روستاهای ورنکش، هریس و هلمسی و یک روستای دیگر آغاز شده که تجهیزات لازم در منطقه مستقر است.  

هنربر ادامه داد: ارزیابی ۸۰ روستای زلزله زده در منطقه نیز به پایان رسید.  

وی پتو، پوشاک و آب معدنی را از نیازهای منطقه زلزله زده عنوان کرد و از هموطنان خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره ۹۹۹۹۹ هلال احمر نزد تمامی بانک ها واریز کنند و کمک های غیرنقدی را به معاونت داوطلبان هلال احمر تحویل دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: براثر زمین‌لرزه بعد از ظهر امروز، گچ‌ برخی خانه‌ها در روستاهای اطراف شهر تیتکانلو ریخت.

شفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به‌جز گچ‌ریزی تعدادی از ساختمان‌های روستایی، این زلزله هیچ خسارت مالی و جانی به‌دنبال نداشته است.

وی یادآوری کرد: ساعت ۳۷: ۱۵ امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست. این زمین‌لرزه در شهرستان‌های شیروان، فاروج و بجنورد احساس شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است