Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:59:57 GMT

تصویر این فیل سوژه رسانه ها شد! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۴۰۱۱

تصویر این فیل سوژه رسانه ها شد! + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید بسیاری از ما دوست داشته باشیم حیوانی مثل فیل را از پشت میله‌های قفس یا با کمک تصاویر مستند‌های حیات وحش ببینیم، اما باغ وحش‌های آزاد و جنگلی در برخی کشور‌ها مثل تایلند، فرصتی را فراهم کرده اند تا حیوانات را از نزدیک ببینید و البته گاهی هم توسط حیوانات غافلگیر شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر خیره کننده و جدیدی نشان می‌دهد که یک فیل غول پیکر روی یک وسیله نقلیه پر از گردشگران در پارک ملی تایلند لم داده و استراحت می‌کند.

این فیل نترس که دایا نام دارد ماشین را مثل یک بالش نرم بغل کرده و خرطومش را نیز روی صندوق عقب رها کرده بود. با این حالت تمامی درب‌های جانبی و درب راننده مسدود شده بود و مسافران نه راه پیش داشتند و نه راه پس. این حالت دقایقی رعب آور به طول انجامید و در نهایت کارکنان این پارک ملی از راه رسیده و قضیه را حل کردند.

بر اساس گزارش بانکوک پست، خوشبختانه هیچ کس در این حادثه صدمه ندید. گرچه ماشین لطماتی دیده بود. کارمندان پارک درباره این حادثه در فیس بوک نوشتند این حیوان دوست دارد بیرون بیاید و از بازدیدکنندگان پارک استقبال کند. خودرو برای این حیوانات بسیار جذاب است، اما مسافران نباید خودرو را متوقف کنند، چون برای حیوان مثل اسباب بازی می‌شود.

مقامات پارک پیشنهاد می‌کنند که بازدید کنندگان باید وسایل نقلیه خود را با فاصله حداقل ۱۰۰ پا از یک فیل متوقف کنند و موتور را روشن نگه دارند تا در مواقع خطر به سرعت دور شوند.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باغ وحش گردشگران تایلند پارک ملی تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از مرگبارترین موارد حیوان آزاری در این کشور در سال های اخیر، یک مرد جوان اهل کره جنوبی به دلیل کشتن ۷۶ گربه به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.

به گفته دادگاه منطقه چانگ وون در جنوب شرقی کره جنوبی، این مرد جوان که بیست و چند ساله است، هفته گذشته به دلیل نقض قانون حمایت از حیوانات در کره جنوبی محکوم شد. دادگاه هویت این مرد را اعلام نکرد.

طبق حکم دادگاه که توسط آسوشیتدپرس منتشر شد، این مرد بین دسامبر تا سپتامبر ۲۰۲۳ به دلیل نفرت عمیق از حیوان، این گربه‌ها را کشته است.

دادگاه این حکم را به این خاطر صادر کرد زیرا او بارها و بارها مرتکب «جنایت هایی که وحشیگری آنها قابل توصیف نیست» شده بود.


همچنین دادگاه با تایید اینکه در این حکم به دلیل عدم سوء پیشینه این مرد و ابراز ندامت از جنایات در نظر گرفته شده است، افزود: وضعیت روحی و روانی مرد ، انگیزه ارتکاب جنایت بوده است.

در حالی که این مرد خواهان تجدیدنظر شده است، بورامی سئو، مدیر دفتر کره جنوبی انجمن بشردوستانه بین المللی، گفت: "این حکم نشان دهنده علاقه فزاینده جامعه کره به حیوانات و عدم تحمل ظلم وحشتناکی از این دست است."

منبع: آسوشیتدپرس

کد خبر 846859 برچسب‌ها خبر مهم کره جنوبی حیوانات خانگی

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • گوزن سفید
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)