Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بر طبق آخرین اخبار دریافتی، از ۸۰ روستای زلزله زده در آذربایجان شرقی، وضعیت ۷۸ روستا ارزیابی شده که در آن پی آن ۴۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده است. در میان شهرها، شهرستان میانه و در روستا‌های خسارت دیده، روستای ورنکش و ورزقان بیشترین خسارت را دیده‌اند.   بیشتر بخوانید: لحظه وقوع زلزله ۵/۹ ریشتری استان‌های آذری نشین + فیلم دکتر فرزاد رحمانی گفته زمین لرزه بامداد امروز در شهرستان میانه ۵ فوتی و ۵۲۹ نفر آسیب دیده‌اند که از این تعداد در، شهرستان سراب، ۲۶۱ آسیب دیده و در شهرستان هشترود ۳۰ نفر آسیب دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: از صبح امروز همه بیمارستان‌های استان کاملا آماده باش هستند و درمجموع ۶ عمل جراحی صورت گرفته است و نیرو‌های پیش بیمارستانی، پزشکان، پرستاران و بهداشت دانشگاه در حال ارائه خدمات به هموطنان زلزله زده هستند.

وی اسامی و هویت فوت شدگان زلزله آذربایجان شرقی در شهرستان میانه را به شرح زیر اعلام کرد:
(۱) زهرا عابدی فرزند اصغر متولد ۱۳۸۸
(۲) ریحانه قربانی فرزند غلامرضا متولد ۱۳۸۵
(۳) اسرافیل محمدزاده ورنکش فرزند لطفعلی متولد ۱۳۴۹
(۴) گلی جلیلی فرزند محمد متولد ۱۳۵۱
(۵) خاتون رضازاده فرزند عباسعلی متولد  

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخرین اخبار زلزله آذربایجان زلزله آذربایجان شرقی زلزله میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی