Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:59:11 GMT

حضور مؤثر حمل و نقل جاده‌ای در مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۵۱۴۲

حضور مؤثر حمل و نقل جاده‌ای در مناطق سیل‌زده

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: این سازمان با تمام توان درمناطق سیل‌زده وجابه‌جایی زائران اربعین حسینی نقش ایفا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر ورئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای به استان زنجان در سفر به زنجان اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همدلی و همکاری تک تک ادارات استانی توانست با تمام توان در مناطق سیل‌زده و جابه‌جایی زائران اربعین حسینی حاضر شود و از این دو رویداد مهم سال 98 سربلند بیرون بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای افزود: در اربعین امسال 60 هزار سرویس توسط ناوگان اتوبوسی انجام شد که در نوع خود بسیار بی‌نظیر است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از راه‌های مواصلاتی استان زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه محورهای استان زنجان در کریدور شمالغرب کشور نقش مهمی دارند می‌بایست نسبت به ارتقای ایمنی آن‌ها توجه ویژه‌ای انجام شود.

 

حسن‌نیا افزود: در شرایط اقتصادی کنونی نیز می‌توانیم با مدیریت درست منابع و امکانات،گام‌های مهمی در راستای بهبود کیفیت و بالابردن سطح خدمات به کاربران جاده برداریم.  

 

در ادامه این سفر که با حضور رضا اکبری معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شد، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استاندار زنجان دیدار کرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه ظهور امام زمان عج خبرگزاری شبستان آغاز امامت امام زمان عج راهداری و حمل و نقل پایانه و حمل و نقل استان زنجان حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه

ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان از اجرای ۷ پروژه بهسازی و توسعه محورهای اصلی استان خبر داد.

اصغر اسماعیلی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه)  در برنامه صف خدمت از رادیو اشراق با اعلام مطلب فوق افزود: بخشی از این پروژه‌های بهسازی و توسعه در کریدورهای اصلی زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - بناب، منجیل، سه‌راهی سلطانیه به قیدار و همدان و همچنین بهسازی کلور به درام از حوزه شهرستان طارم است که امسال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی راه و حمل‌ونقل را یکی از مولفه‌های توسعه هر کشوری عنوان کرد و گفت: استان زنجان به جهت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در کریدور اصلی کشور به عنوان محور حیاتی در بحث حمل‌ونقل شناخته می‌شود که توجه به ایمنی محورهای مواصلاتی این استان از اولویت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای است.

اسماعیلی نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی را از مهمترین وظایف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دانسته و اضافه کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

وی اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راهها دانست و یادآور شد: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان - قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی وبهسازی شد.

اسماعیلی از برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: در دو لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه حل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به هزینه‌های بالای ساخت راه اشاره کرد و گفت: ساخت یک کیلومتر راه اصلی حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با شرایط اقتصادی حاکم و محدودیت‌های اعتباری باید از ظرفیت‌های خارج از اعتبارات دولتی که می‌تواند به پروژه‌ها تزریق شود استفاده کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: ۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور