Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن ۱۰ هزار نفری یاوران ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) با عنوان «برترین انتخاب» در قم برگزار شد. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری(س) با عنوان «برترین انتخاب» به مناسبت سالگرد ازدواج پیامبر(س) و حضرت خدیجه کبری(س)در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس پردیسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم قم در این مراسم جشن شرکت کردند که استقبال بسیار خوبی از این برنامه دینی_فرهنگی بود.

حجت‌الاسلام رفیعی و حجت‌الاسلام فرحزاد در این مراسم درباره اهمیت ازدواج در اسلام و لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه سخنرانی کردند.

اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه کبری(س) در قم برگزار می‌شودبجنورد| زندگی حضرت خدیجه‌ الگویی عملی برای زوج‌های جوان استقم| آیت‌الله سبحانی:حضرت خدیجه(س) همه هستی خود را برای نشر اسلام فدا کرد

علی ضیا مجری صدا و سیما در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت و صابر خراسانی نیز شعرخوانی کرد، اجرای پارسا خائف هنرمند نوجوان عصر جدید و برنامه‌های شاد و طنز از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم آشنایی با زندگی ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) در این مراسم بیان کرد: باید سعی کنیم نام، یاد، اخلاق و سیره حضرت خدیجه(س) همیشه زنده بماند.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی حضرت خدیجه(س) افزود: ایثار، گذشت و حمایت مادی و معنوی بانو خدیجه(س) از پیامبر(ص) و دین الهی باید الگوی ما در زندگی قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم جشن بزرگ «برترین انتخاب» توسط موسسه حضرت خدیجه(س) برگزار شد، این موسسه فرهنگی فعالیت‌های زیادی برای برپایی مراسمات شادی اهل‌بیت(ع) در قم دارد.

مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) با عنایت حضرت و با هدف حمایت از گرفتاران، سیل‌زده‌ها، زلزله‌زدگان، کمک به محرومان، قربانی کردن و اطعام ایتام راه‌اندازی شده است و تاکنون بیش از 100 هزار زائر اولی را به قم، مشهد و کربلا اعزام کرده است.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P/S6,62/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جامعه مدرسین پیامبر اکرم (ص)| رسول اکرم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه مدرسین پیامبر اکرم ص رسول اکرم جامعه مدرسین پیامبر اکرم ص رسول اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت