Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ناصر شفیع آبادی معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به پرداخت تسهیلات به هزار و ۳۵۰ طرح اشتغال روستایی گفت: از این تعداد ۶۸۰ طرح مربوط به دستگاه‌های غیرحمایتی شامل جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و فناوری اطلاعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیع آبادی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۶۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها برای ۳ هزار و ۱۲۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: همچنین ۶۷۰ طرح مربوط به دستگاه‌های حمایتی شامل کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید ۲۹ میلیارد تومان تسهلات پرداخت شده است.

به گفته او، با اجرای این طرح‌ها ۸۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

شفیع آبادی افزود: کل اعتبار طرح اشتغال فراگیر روستایی که از سال ۹۷ شروع شد حدود ۲۸۴ میلیارد تومان بوده که مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

او اضافه کرد: آن بخش از طرح‌های اشتغال روستایی که تاکنون محقق نشده به علت نوسان بازار و کمبود اعتبارات بوده است که با ابلاغ شیوه نامه پرداخت متمم برای تکمیل آن‌ها اقدام خواهد شد.

به گفته معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، استان قزوین امسال ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی جدید را تعهد کرده که تا کنون ۶۲ درصد آن محقق شده است.

انتهای پیام/ک

استان قزوین امسال ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی جدید را تعهد کرده  است 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور