Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرهادی قره سید رومیانی بامداد امروز شنبه در حاشیه جلسه اضطراری شورای هماهنگی ادارات و سازمان های تابعه وزارت کار در آذربایجان شرقی به خبرنگار ایرنا گفت: حسب دستور وزیر کار به عنوان نماینده ویژه وزیر کار در استان حضور یافتم و بلافاصله این جلسه را در پاسی از شب تشکیل دادیم تا برنامه ریزی های لازم برای خدمات رسانی به مردم زلزله زده و آسیب دیده انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد تا تمامی خدماتی که توسط دستگاه های تابعه وزارت کار در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ارائه خواهد شد، جمع بندی و نحوه توزیع بسیار سریع و مناسب این خدمات نیز مشخص شود.

قره سید رومیان تاکید کرد: تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از آمادگی کامل برای پذیرش مصدومان زلزله برخوردار هستند.

وی ادامه داد: خدمات بیمه ای ویژه برای کارفرمایان و کارگرانی که فعالیت کارگاه آنها براساس زلزله دچار مشکل شده اند، ارائه و بیمه بیکاری نیز برای آنها برقرار  می شود.

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام امکانات موجود در شرکت های تابعه وزارت کار در استان آذربایجان شرقی آماده ارایه خدمات به مناطق زلزله زده است.

وی ادامه داد: استان های اردبیل و آذربایجان غربی به عنوان استان های معین برای ارائه خدمات به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی انتخاب شده اند.

قره سید رومیانی گفت: با همت مدیرعامل شستا و مدیرعامل رایتل، مکالمه رایگان بین دستگاهی نیز از امروز در مناطق زلزله زده برقرار شده است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه حدود ۲ میلیارد ریال کمک غیر نقدی از سوی بانک توسعه تعاون و یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه جزیی از خدماتی است که توانسته ایم تقدیم مردم زلزله زده منطقه کنیم.

به گزارش،ایرنا، جلسه شورای هماهنگی ادارات و سازمان های تابعه وزارت کار در آذربایجان شرقی با حضور تمامی مدیران کل آذربایجان شرقی و همچنین مدیران کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان های اردبیل و آذربایجان غربی در تبریز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی شهر ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. در این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقیدر شمال غرب ایران است.

این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی زمین لرزه حوادث وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی زمین لرزه حوادث وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی زمین لرزه حوادث وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیر و معاونان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد، با اشاره به ارزش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در امر نظافت و بهداشت شهروندان اظهار کرد: زمانی که بهداشت و نظافت تعطیل شود ارزش کار مشخص می‌شود و همگان متوجه اثر آن می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان هر آنچه در توان و حوزه اختیارات دارد در راستای ارائه خدمات دقیق‌تر و مناسب‌تر خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم در ارتباط با نقش سلامت و بهداشت در بحث امنیت و اقداماتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، یادآور شد: افراد که در حوزه‌های مختلف با مردم در تماس هستند باید از هر نظر وارسته بوده و تعیین صلاحیت شده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در پایش افراد فعال در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس پیشگیری آمادگی‌های لازم جهت ارائه آموزش با هدف ارتقا بحث امنیت به این افراد را دارند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت زباله‌گرد‌ها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر افزود: سرقت اموال، ایجاد آلودگی‌های صوتی و … ازجمله آسیب‌هایی است که این معضل اجتماعی در سطح استان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در خصوص ساماندهی وضعیت فعلی این معضل اراده خوبی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد بوده و در این راستا هرگونه حمایت و پشتیبانی از سوی پلیس انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر