Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی تکواندو گفت: اگر در فینال گرندپری در روسیه مسائل حاشیه‌ای پیش نیاید، میرهاشم حسینی توانایی کسب مدال طلا را دارد. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

علی محمد بسحاق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد تیم ملی در گرندپری بلغارستان و تورنمنت صربستان اظهار داشت: ما با درصد آمادگی نسبی در گرندپری بلغارستان شرکت کردیم و اتفاقاتی افتاد که سرمربی تیم ملی توضیحات کافی را در آن خصوص اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گرندپری بلغارستان اردوی مشترکی را با صربستان  و استرالیا در صربستان داشتیم و چند جلسه تمرین مشترک را برگزار کردیم. در ادامه نیز در تورنمنت بین‌المللی صربستان شرکت کردیم.

وی تصریح کرد: تورنمنت صربستان به دلیل اینکه آخرین رقابت‌های نزدیک به فینال گرندپری بود، با استقبال اکثر ورزشکاران برای کسب امتیاز همراه شده بود و از سطح بالایی برخوردار بود. با این وجود ما در بخش مردان به مقام قهرمانی دست یافتیم و در مجموع مردان و زنان نیز به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص کسب مدال توسط حریفان مستقیم میرهاشم حسینی و سجاد مردانی در رقابت‌های قهرمانی اروپا گفت: قطعا با کسب مدال توسط رقبای مردانی و حسینی کار این دو نفر برای کسب سهمیه المپیک سخت‌تر شده است. امیدوارم با وجود این شرایط این دو بازیکن با تمام توان در روسیه حضور داشته باشند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

بسحاق در خصوص کسب سه سهمیه المپیک در بخش مردان گفت: خیلی کار سخت شده است، اما تلاش خود را انجام خواهیم داد و به خدا توکل خواهیم کرد. از روز سه‌شنبه اردوی تیم ملی تکواندو برای حضور در گرندپری روسیه آغاز شده است و سجاد مردانی و فرزان عاشورزاده نیز همراه با فریبرز عسکری به رقابت‌های بین‌المللی کرواسی اعزام شدند تا در این مسابقات نیز امتیازات خود را افزایش بدهند.

وی در خصوص کسب مدال طلا یا نقره توسط میرهاشم حسینی در گرندپری روسیه برای کسب سهمیه المپیک گفت: میرهاشم نشان داده است که توانایی کسب مدال طلا در مسابقات گرندپری را دارد. او در بلغارستان نیز اگر با ناداوری مواجه نشده بود و از داور برزیلی اخطارهای بی‌مورد نگرفته بود، در راند دوم می‌توانست دای هون لی پرافتخار را با اختلاف 20 امتیاز شکست بدهد. قطعا اگر برای حسینی در روسیه مسائل حاشیه‌ای پیش نیاید، کسب مدال طلا برای میرهاشم دور از دسترس نیست.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص ناداوری در مسابقات گرندپری بلغارستان عنوان کرد: همیشه در مسابقاتی در این سطح از داوران خوب دعوت می‌شود، اما در بلغارستان 6 بازی ما با کره‌جنوبی بود که داوران به نفع کره‌ای‌ها غش کردند. حتی در برخی موارد 50-50 نیز رای به سود کره‌ای ها اعلام شد.

بسحاق در خصوص انتظار کادرفنی تیم ملی تکواندو از جامعه تکواندو گفت: در حال حاضر دیگر جای گله گذاری و انتقاد بی‌مورد نیست. امیدوارم  همه دست به دست هم بدهند و با حمایت و اتحاد از تیم ملی شرایطی فراهم کنند تا نتایج لازم در روسیه کسب شود که به نفع همه خواهد بود.

عسکری: هنوز فرصت داریم با درخشش در روسیه 3 سهمیه المپیک را کسب کنیم/ نتایج قهرمانی اروپا در روحیه بچه‌ها تأثیر خواهد گذاشت


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو میرهاشم حسینی تیم ملی تکواندو علی محمد بسحاق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو میرهاشم حسینی تیم ملی تکواندو تکواندو میرهاشم حسینی تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ورزش شدید بر سرطان

آفتاب‌‌نیوز :

محققان معتقدند ورزش با شدت بالا باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی و در نتیجه کاهش در دسترس بودن انرژی مورد نیاز برای رشد تومور‌ها می‌شود.

با استفاده از داده‌های یک مطالعه، محققان ۷۲ درصد سرطان متاستاتیک کمتری را در شرکت کنندگانی که به طور منظم در فعالیت‌های هوازی با شدت بالا شرکت می‌کردند، یافتند.

در مطالعه دیگری که روی موش‌ها انجام شد، محققان دریافتند که فعالیت هوازی باعث کاهش ایجاد تومور‌های متاستاتیک در غدد لنفاوی، ریه‌ها و کبد حیوانات می‌شود.

سرطان متاستاز شده، سرطانی است که از جایی که شروع شده به قسمت دیگری از بدن گسترش یافته است.

محققان با تحقیق خود مکانیسم پشت اثر پیشگیرانه ورزش را شناسایی کردند. آن‌ها دریافتند که فعالیت بدنی باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی می‌شود که به معنای انرژی کمتر در دسترس تومور است.

به عبارت ساده‌تر، ورزش اندام‌های ما را برنامه ریزی مجدد می‌کند تا به مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشند که باعث می‌شود مواد مغذی کمتری برای رشد تومور در دسترس باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست