Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند، دو بازیکنی که هنوز در بند مصدومیت هستند را برای دورهای پایانی مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ فراخواند. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هلند برای دو بازی پیش روی این تیم مقابل ایرلندشمالی و استونی در گروه C مرحله انتخابی یورو 2020، زوج مصدوم ماتیس دلیخت و ممفیس دپای را هم دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیخت، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک در بازی چهارشنبه شب بانوی پیر مقابل لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان اروپا غایب بود. دپای هم به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران بازی این هفته لیون مقابل مارسی در لوشامپیونه را از دست داده است.

تیم ملی هلند که به لطف کسب نتایج بهتر در بازی‌های رودررو با آلمان، در صدر جدول گروه C‌ قرار دارد و تنها با کسب یک تساوی از بازی‌اش مقابل ایرلندشمالی در بلفاست می‌تواند صعودش را قطعی کند. این بازی شنبه شب از ساعت 23:15 برگزار می‌شود. هلندی‌ها سه روز بعد میزبان استونی هستند.

انتخابی یورو 2020| هلند با حداقل اختلاف پیروز شد/ روسیه با برتری پرگل به جمع صعودکننده‌ها پیوست

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هلند به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: یاسپر سیلسن (والنسیا)، کنث فرمیر (فاینورد) و یروئن زوئت (پی‌اس‌وی‌ آیندهوون)

مدافعان: پاتریک فن‌آنهولت (کریستال‌پالاس)، ناتان آکه (بورنموث)، دالی بلیند (آژاکس)، فیرجیل فن‌دایک (لیورپول)، دنزل دومفریس (پی‌اس‌وی آیندهوون)، ماتیس دلیخت(یوونتوس)، جوئل فلتمان (آژاکس) و استفان دفری (اینتر)

هافبک‌ها: دنی فن‌دبیک (آژاکس)، فرنکی دیونگ (بارسلونا)، داوی پروپر (برایتون)، مارتن درون (آتالانتا)، کوین اشتروت‌مان (مارسی) و جورجینیو واینالدوم (لیورپول)

مهاجمان: رایان بابل (گالاتاسرای)، استیون برگیوس (فاینورد)، میرون بوادو (آلکمار)، لوک دیونگ (سویا)، ممفیس دپای (لیون)، کینسی پرومس (آژاکس)، کالوین استنگس (آلکمار) و ووت وگورست  (ولفسبورگ)

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال هلند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال هلند فوتبال یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام

پارسا علیان در ماده کانوی جوانان پسر و حنانه حاجی پور در ماده کانوی جوانان دختر، در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام شرکت کردند.

این اردو از عصر روز ۱۲ اردیبهشت در دریاچه مجموعه ورزش آزادی تهران آغاز شده و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت

در روز پایانی اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام از نفرات حاضرتست انتخابی گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • فهرست بایرن هواداران را خوشحال کرد
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام