Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@09:46:35 GMT

دختران مکانیک در تهران (+فیلم و عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۶۴۵۷

دختران مکانیک در تهران (+فیلم و عکس)

کیانا یاراحمدی و نیلوفر فرهمند دو دختر ۲۹ ساله ایرانی مدتی است در یک تعمیرگاه مشغول یادگیری فنون مکانیکی هستند.

به گزارش عصر ایران به نقل از یورونیوز، کیانا حقوق خوانده و نیلوفر در رشته گرافیک مدرک کارشناسی دارد.

این دو دختر جوان می‌گویند که می‌خواهند پس از آموزش و یادگیری این شغل، برای خود یک گاراژ راه بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آنها ۵ ماهی می‌شود که در گاراژ استقلال در یکی از محلات غرب تهران مشغول به کار شده‌اند.

اگر این روزها سری به گاراژ استقلال بزنید می‌توانید این دو دختر ۲۹ ساله علاقه‌مند به کار مکانیک را ببینید. آنها در این ۵ ماه مشغول کارآموزی بودند و حالا بیش از گذشته به حرفه مکانیکی اشراف دارند.



حضور ۵ ماهه این دو دوست از آنجا مورد توجه قرار گرفت که به توصیه دوستانشان تصمیم گرفتند تا تجربه حضور خود در مکانیکی را در صفحات مجازی به اشتراک بگذارند.

کیانا و نیلوفر بنا به علاقه شخصی خود به فراگیری، حرفه تعمیر خودرو را شروع کردند. آنها ۵ ماهی است که تقریبا بدون تعطیلی روزانه از ساعت ۱۱ تا ۷ عصر به مدت ۸ ساعت درتعمیرگاه اتومبیل علی آقای هامونی مشغول کار هستند.

حضور ۵ ماهه این دو دوست از آنجا مورد توجه قرار گرفت که به توصیه دوستانشان تصمیم گرفتند تا تجربه حضور خود در مکانیکی را در صفحات مجازی به اشتراک بگذارند.

 

نیلوفر و کیانا هردو با علاقه و اشتیاق کامل به این حرفه روی آورده‌اند و از تصمیم خود راضی هستند. آنها از برخورد خوب همکاران و مشتریان می‌گویند و اینکه از ابتدا انتظار نداشتند با چنین برخوردهای دوستانه‌ای مواجه شوند.

این دو امیدوار هستند که بتوانند پس از کسب مهارت‌های لازم این تجربه خود را در اختیار دیگر زنان علاقه‌مند به این حرفه قرار دهند.

فراتر از این کیانا امیدوار است در آینده‌ای نه چندان دور بتواند گاراژی متعلق به خود را افتتاح کند تا بتواند در آنجا از زنان و همکارانی که طی این مدت او و نیلوفر را حمایت کرده‌اند، برای کاردعوت کند.

علی هامونی صاحب تعمیرگاه اتومبیل نیز از کار این دو دختر جوان رضایت دارد، او می‌گوید بسیاری از مشتریان پس از تعمیر ماشین خود به کیانا و نیلوفر انعام می‌دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تعمیرگاه مکانیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان