Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی دستور مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد شرکت های ماشین سازی و ریخته گری تبریز مامور رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، زلزله ای‌ به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد جمعه حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان، ‌زنجان و اردبیل نیز احساس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی بروز این حادثه و ایجاد خسارات متعدد در مناطق زلزله زده و بر حسب دستور اکید وزیر کار، در ساعات اولیه صبح جمعه هاشمی منش مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد به مدیران شرکت های ماشین سازی و ریخته گری تبریز دستور داد تا به وضعیت زلزله زدگان رسیدگی نمایند.

وی ضمن تاکید بر حضور در مناطق حادثه دیده، از مدیران شرکت های مذکور خواست تا با تمام توان جهت رفع مشکلات آسیب دیدگان تلاش نمایند.

به دنبال پیگیری این دستور، فرج زاده سرپرست گروه ماشین سازی تبریز ضمن تماس تلفنی با استاندار، مدیر کل بحران استان، فرماندار تبریز و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آمادگی این شرکت جهت بسیج کلیه امکانات مجموعه اعم از نیروی انسانی و سایر امکانات و تجهیزات برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده و زلزله زدگان را ابراز داشتند.

 

بیشتر بخوانید: حضور نیروی انتظامی تا عادی شدن وضعیت در مناطق زلزله‌زده تعداد جان‌باختگان زلزله آذربایجان افزایش یافت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بازنشستگی زلزله زمین فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین همایش به رسم سقایی در تبریز

دریافت 66 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش به رسم سقایی به مناسبت تجلیل از خیران آبرسان آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی شامگاه امروز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر هتل پارس تبریز و به همت شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

کد خبر 6100917

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • تولید «تیرآهن بال‌پهن» در راستای ایمن‌سازی ساختمانهای کشور در برابر زلزله
  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • رسیدگی ویژه راهداری به تخلفات صدور صورت وضعیت صوری
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی