Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان مرکزی در اولین دوره رقابت های تیمی جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دو بخش بانوان و آقایان با اختلاف امتیاز بالا موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛استان مرکزی در اولین دوره رقابت های تیمی جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دو بخش بانوان و آقایان با اختلاف امتیاز بالا موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان های خوزستان و همدان نیز به ترتیب جایگاه های دوم و سوم رقابت های جام خوشه چین را کسب کردند.

 رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با اشاره به نتایج  بازی های المپیاد جام " خوشه چین "  منطقه ۴ کشور در بخش آقایان  که به میزبانی استان مرکزی برگزار شد  گفت : در بخش آقایان رده سنی نوجوانان و جوانان و در دو و میدانی( ۲۰۰ متر سرعت) استان خوزستان رتبه نخست ، استان کرمانشاه رتبه دوم و استان لرستان رتبه سوم و استان مرکزی رتبه چهارم مسابقات جام " خوشه چین " را کسب کردند .

عشوری بیان کرد : در مسابقات دو و میدانی آقایان  " ۵ کیلومتر استقامت"، استان کرمانشاه رتبه اول، لرستان رتبه دوم و استان همدان رتبه سوم ، استان خوزستان رتبه چهارم و استان مرکزی رتبه پنجم مسابقات را کسب کردند .

عشوری با اشاره به مجموع مسابقات دو و میدانی آقایان در المپیاد جام " خوشه چین " اظهار داشت : استان کرمانشاه با ۷ امتیاز ، خوزستان با ۵ امتیاز، لرستان با ۴ امتیاز ، همدان با ۳ امتیاز ، مرکزی با ۲ امتیاز و استان ایلام با صفر امتیاز به ترتیب رتبه های اول تا ششم دوره مسابقات جام " خوشه چین " را کسب کردند .

وی با اشاره به مجموع نتایج مسابقات " هفت سنگ مهارتی" آقایان  نیز گفت : در مسابقات "هفت سنگ" استان همدان با ۷ امتیاز رتبه اول ، کرمانشاه با ۵ امتیاز  رتبه دوم ، ایلام با ۴ امتیاز رتبه سوم ، خوزستان با ۳ امتیاز رتبه چهارم ، مرکزی با ۲ امتیاز رتبه پنجم و استان لرستان با ۱ امتیاز رتبه ششم مسابقات را کسب کردند .

وی در خصوص نتایج مسابقات " چوب کشی" آقایان نیز بیان داشت : در مسابقات آقایان، استان مرکزی با ۷ امتیاز رتبه اول، کرمانشاه با ۵ امتیاز رتبه دوم ،  خوزستان ۴ امتیاز  رتبه سوم ، لرستان با ۳ امتیاز رتبه چهارم و استان همدان با ۲ امتیاز رتبه پنجم مسابقات جام " خوشه چین " را کسب کردند .

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با اشاره به نتایج مسابقات طناب کشی آقایان نیز اظهار داشت : در رشته "طناب کشی" آقایان، استان مرکزی با ۷ امتیاز رتبه نخست ، استان همدان با ۵ امتیاز رتبه دوم، کرمانشاه با ۴ امتیاز رتبه سوم ، خوزستان با ۳ امتیاز رتبه چهارم و و استان لرستان با ۲ امتیاز رتبه پنجم مسابقات را کسب کردند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد