Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید علاقه خاصی به سبک بازی کیلین امباپه دارد ولی احتمال انتقال او به لیورپول را منتفی می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید با اینکه از تحسین کنندگان کیلین امباپه، پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن و سبک بازی او است ولی معتقد است انتقال امباپه به لیورپول به این زودی‌ها غیرممکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ معتقد است در حال حاضر هیچ باشگاهی در دنیا توان مالی جذب این ستاره فرانسوی را ندارد.

 

 

این صحبتهای کلوپ در حالی مطرح می‌شود که در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه لیورپول هم به جمع باشگاه‌هایی پیوسته که به دنبال جذب کیلین امباپه هستند. این در حالی است که اکثر شایعات از مدتی پیش حول محور انتقال امباپه به رئال مادرید می‌گشت.

 

یورگن کلوپ درباره شایعات احتمال انتقال امباپه به لیورپول گفت:" خب، از نظر ورزشی دلیلی وجود ندارد که یک باشگاه نخواهد امباپه را جذب کند. او بازیکن محشری است ولی مساله، پول است. چنین چیزی امکان ندارد. به هیچ عنوان امکان ندارد. متاسفم که امیدها را ناامید می‌کنم. بعید می‌دانم باشگاهی در دنیا باشد که بتواند امباپه را از PSG بخرد. این در مورد ما هم صادق است. ما قادر به چنین کاری نیستیم. به همین سادگی".

 

 

سرمربی لیورپول در ادامه در پاسخ به سوالهای دوباره خبرنگاران در این باره گفت:" واقعا حرف دیگری نیست که در این باره زده شود. خرید بازیکنی در این حد و اندازه همیشه دشوار است".

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد یورگن کلوپ ‏و محمد صلاح پیش از درگیری لفظی در کنار خط درحالیکه مشخص ‏است علاقه‌ای به دست دادن ندارند با هم دست می‌دهند. انتشار ‏این تصاویر باعث شده سناریوی جدیدی درباره علت درگیری لفظی ‏سرمربی و ستاره لیورپول مطرح بشود. ‏

محمد صلاح در جریان باخت لیورپول مقابل اورتون در دربی ‏مرسی‌ساید عملکرد خوبی نداشت و وقتی امروز یورگن کلوپ او را ‏نیمکت‌نشین کرد مشخص بود که صلاح از این موضوع خوشحال ‏نخواهد شد. ‏

درحالیکه تنها 10 دقیقه به پایان بازی امروز لیورپول مقابل وستهم ‏باقی مانده بود کلوپ دستور داد صلاح به جای لوئیس دیاز وارد زمین ‏بشود. اما درحالیکه ستاره مصری لب خط منتظر بود با کلوپ درگیری ‏لفظی پیدا کرد و در نهایت داروین نونیز بود که او را آرام کرد تا اوضاع ‏بدتر نشود. ‏

در تصاویر جدیدی که منتشر شده کلوپ را در حالی می‌بینیم که ‏یورگن کلوپ به سمت صلاح می‌رود و سعی دارد با او دست بدهد ‏ولی ستاره مصری دست سرمربی‌اش را پس می‌زند. با اصرار کلوپ ‏صلاح با دلخوری با او دست می‌دهد. کاملا شل و از سر اجبار. کلوپ ‏که گویا از این حرکت صلاح عصبانی شده به سمت او برگشته و ‏چیزی می‌گوید. عصبانیت شدید صلاح از این لحظه آغاز می‌شود و ‏البته مشخص است که کلوپ هم در حال صبحت با او است. ‏

دیگر خبرها

  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!