Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:22:52 GMT

بررسی کروم بوک پیکسل‌بوک‌گو

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۷۲۷۰

بررسی کروم بوک پیکسل‌بوک‌گو

اخیرا گوگل کروم بوک جدیدی به نام پیکسل بوک گو را به بازار عرضه کرده است که توان پردازشی بسیار بالایی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، "پیکسل بوک گو" (Pixelbook Go) جدیدترین کامپیوتر تولید شده توسط شرکت گوگل بوده که اخیرا به بازار عرضه شده است؛ طراحی خاص این دستگاه توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضخامت کروم بوک پیکسل بوک گو، ۱۳ میلی‌متر و وزن آن ۹۰۰ گرم است؛ بنابراین می‌توان آن را به راحتی با خود حمل کرد. بدنه این لپ‌تاپ از فلز ساخته شده که باعث افزایش طول عمر و کیفیت آن می‌شود.

صفحه کلید  پیکسل بوک گو، دارای نور پس‌زمینه بوده و بلندگوهای آن نیز دوگانه است؛ نمایشگر این لپ تاپ ۱۳.۳ اینچ و دارای دو رزولوشن ۱۰۸۰p و ۴K است. همچنین پردازنده پیکسل بوک گو از نوع Core i۵، M۳ و Core i۷ بوده که کاربران می‌توانند مطابق سلیقه خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنند. حافظه داخلی این لپ‌تاپ بین ۶۴ تا ۲۵۶ گیگا بایت و رم آن نیز بین هشت تا ۱۶ متغیر است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه که گوگل به آن اشاره کرده، صفحه کلید پیشرفته آن است؛ این صفحه کلید به گونه‌ای ساخته شده که کاربران می‌توانند به آسانی و بدون هیچ صدای اضافی، کلمات خود را تایپ کنند. گوگل ویژگی این صفحه کلید را "Hush Keys"  نامیده است. این لپ‌تاپ دارای یک وب‌کم دو مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p بوده که برای برقراری تماس‌های تصویری تعبیه شده است.

شرکت گوگل از چیپ Titan برای افزایش امنیت این دستگاه استفاده کرده است؛ عمر باتری این دستگاه ۱۵ ساعت و ۴۷ دقیقه است و با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع، تنها با ۲۰ دقیقه شارژ می‌توان به مدت دو ساعت از این گجت استفاده کرد. قیمت پایه پیکسل بوک گو، ۶۴۹ دلار ارزیابی شده است؛ این لپ تاپ در حال حاضر در کشورهای آمریکاو کانادا به فروش می‌رسد.

کد خبر 394558

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی لپ تاپ کامپیوتر گوگل سال 2019 گجت های جدید شرکت گوگل کروم بوک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است

به گزارش صدای ایران، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.
وزیر ارتباطات همچنین گفت: این کارگروه  تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ عضو دارای حق رای  دارد که وزارت ارتباطات یک عضو است و دولت در کل ۶ رای دارد. اکثریت با دولت نیست و باید تصمیم جمعی گرفته شود.


وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی برای ساخت و پرتاب ماهواره داریم. ظرف یکی دو ماه آینده رونمایی و پرتاب ماهواره اتفاق خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • فناوری در خدمت جنایت
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است