Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان عکاس زنجانی نامزد دریافت گرنت بین‌المللی عکاسی انگلستان شد.

مهرداد فتحی، عکاس زنجانی فینالیست و نامزد دریافت گرنت بین‌المللی عکاسی انگلستان شد. فتحی با مجموعه "آلابولا" و در بخش خلاقانه در بین برندگان نهایی و نامزد این گرنت بین‌المللی انگلستان از مهم‌ترین گرنت‌های عکاسی در جهان به منظور حمایت از استعدادهای نوظهور عکاسی در جهان اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه "زخم‌های بی‌التیام" عنوان نمایشگاهی از آثار مهرداد فتحی است که با موضوع وندالیسم در گالری تم به نمایش در آمده است، در این نمایشگاه ۱۰ عکس و فتومونتاژ به همراه یک اثر چیدمان به نمایش گذاشته شده بود.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: شوربختانه در چند دهه اخیر آثار ارزشمند تاریخی تحت تاثیر پدیده شوم یادگاری‌نویسی قرار گرفته‌اند. بسیاری از این نوشته‌ها قابل اصلاح یا مرمت نیستند؛ چراکه بر روی مصالحی با قدمت چندین سده حک شده‌اند. به تعبیری زخم‌هایی عمیق را بر پیکر آسیب‌پذیر این بناها وارد کرده‌اند و گویی به میراث ماندگاری از حماقت دوران ما برای آیندگان تبدیل شده‌اند.

به گزارش ایسنا، مهرداد فتحی متولد سال ۱۳۷۳ در زنجان و دانشجوی ارشد رشته معماری است. این هنرمند فعالیت خود در زمینه عکاسی را از سال ۹۰ با اخذ مدرک عکاسی از انجمن سینمای جوان زنجان شروع کرده و تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی حضور داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان عكاسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، مسؤولان و دست‌اندرکاران نشر آموت می‌گویند این‌ناشر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب حضور دارد.

به گفته یوسف علیخانی مدیر نشر آموت، این‌ناشر از زمان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا دوره جدید این رویداد ۲۰ عنوان جدید منتشر کرده که در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6091787 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ