Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به گفته سرمربی آلمانی قرمزها، این تیم به دلیل قیمت بالای امباپه شانسی برای انتقال او به آنفیلد ندارد.
به گزارش آریا، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، شایعات انتقال کیلیان ام باپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن به آنفیلد را پایان داد.
به گزارش Goal، فلورنتینو پرز، مدت هاست که رویای انتقال ام باپه به رئال مادرید را در سر دارد و در این راه تیم های زیادی را سر راه خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواسط هفته بود که برخی از مطبوعات گمانه زنی هایی را در رابطه با تمایل لیورپول به ورود به رقابت بر سر جذب کیلیان ام باپه فرانسوی مطرح کردند. با این حال، یورگن کلوپ که یکی از طرفداران پر و پا قرص ستاره جوان پاری سن ژرمن محسوب می شود، این اخبار را تکذیب کرد. سرمربی آلمانی قرمزها در این خصوص گفت:
انتقال ام باپه به لیورپول؟ از نظر ورزشی، دلیل خاصی برای به خدمت نگرفتن کیلیان ام باپه وجود ندارد، چرا که او بازیکن خارق العاده ای است اما در این بین، مسائل مالی نیز مهم است و بنابراین هیچ شانسی برای این انتقال وجود ندارد. متاسفم که این داستان را همینجا به اتمام می رسانم اما قطعا هیج شانسی برای این انتقال وجود ندارد. فکر نمی کنم باشگاهی در دنیا وجود داشته باشد که بتواند ام باپه را از پاری سن ژرمن خریداری کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ما توانایی انجام این کار را نداریم، به همین راحتی! صادقانه می گویم چیز دیگری برای گفتن نداریم اما خرید یک بازیکن با چنین قیمتی دشوار است.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلوپ امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال

وزیر ورزش به طور ضمنی با تغییر نام تیم استقلال مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خُرد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

کیومرث هاشمی با این جملات، عملا تغییر نام باشگاه را به تصویب زیر مجموعه خودش منوط کرده است و با توجه به حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد احتمال تحریم شدن استقلال در میادین آسیایی، باید گفت اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام استقلال منتفی است و اولین تصمیم مالک جدید باشگاه آبی ، وتو شده است. تصمیمی آماتوری که از علی عسگری رئیس سابق صداوسیما بعید بود.

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست