Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:29:31 GMT

سینما در دسترس کودکان نابینا قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۷۸۴۵

سینما در دسترس کودکان نابینا قرار گرفت

برای نخستین‌بار و با نمایش فیلم توضیح دار «خاله قورباغه»، سینما در دسترس کودکان نابینا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سوینا (سینمای ویژه نابینایان)، طی مراسمی که روز جمعه ۱۷ آبان در پردیس چارسو برگزار شد، جمع گسترده‌ای از نابینایان و خانواده‌هایشان به تماشای فیلم «خاله قورباغه» نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از تماشای فیلم، مجری نابینا اشکان آذر ماسوله به حاضران خوشامد گفت و از آغاز فعالیت سینمای کودکان سوینا با این برنامه خبر داد.

سپس داریوش فرضیایی، محمد بحرانی، حبیب رضایی، غزل شاکری، نیماکرمی، زینب زارع و گلاره عباسی(مدیر سوینا) روی صحنه دعوت شدند و با حاضران سخن گفتند.

پس از آن محمد بحرانی با جناب خان به اجرای برنامه پرداخت و سالن شماره یک چارسو با شوخی‌های جناب خان پر از صدای شور و خنده کودکان شد.

پس از او داریوش فرضیایی روی صحنه رفت و با روایت خاطراتی شیرین از ضبط برنامه‌های گذشته‌اش در رادیو و اجرای یک سرود کودکانه لحظات شادی را رقم زد.

پس از آن فیلم «خاله قورباغه» با توضیحات افشین هاشمی کارگردان فیلم اکران شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم خاله قورباغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند

محققان معتقدند ورزش با شدت بالا باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی و در نتیجه کاهش در دسترس بودن انرژی مورد نیاز برای رشد تومور‌ها می‌شود.

به گزارش مهر، با استفاده از داده‌های یک مطالعه، محققان ۷۲ درصد سرطان متاستاتیک کمتری را در شرکت کنندگانی که به طور منظم در فعالیت‌های هوازی با شدت بالا شرکت می‌کردند، یافتند.

در مطالعه دیگری که روی موش‌ها انجام شد، محققان دریافتند که فعالیت هوازی باعث کاهش ایجاد تومور‌های متاستاتیک در غدد لنفاوی، ریه‌ها و کبد حیوانات می‌شود.

سرطان متاستاز شده، سرطانی است که از جایی که شروع شده به قسمت دیگری از بدن گسترش یافته است.

محققان با تحقیق خود مکانیسم پشت اثر پیشگیرانه ورزش را شناسایی کردند. آن‌ها دریافتند که فعالیت بدنی باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی می‌شود که به معنای انرژی کمتر در دسترس تومور است.

به عبارت ساده‌تر، ورزش اندام‌های ما را برنامه ریزی مجدد می‌کند تا به مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشند که باعث می‌شود مواد مغذی کمتری برای رشد تومور در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت