Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه آقاپور علی‌شاهی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تصویب نشدن FATF به منزله این است که ما خلاف جریان رودخانه تجارت جهانی حرکت می کنیم و با این روند این سووال مطرح می شود که آیا می توان در اقتصاد و تجارت با دنیا موفق شد.

وی با بیان اینکه FATF یک روال و قانونی جهت بخش مالی هر کشور است،افزود: FATF هزار و یک شاخص دارد که در حال حاضر فقط 32 شاخص آن اجرا می شود و خیلی از کشورهای عضو این پیمان فقط 10 شاخص آن را اجرا می کنند و تعدادی را نیز اجرا نمی کنند اما عضو این پیمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی ما در مراودات بین المللی صداقت و شفافیت ماست؛ما شفافیت مان هم در برجام و هم در این شاخص ها مشخص است و باید شفافیت مان در مواضع مالی را به دنیا ثابت کنیم.

آقاپور علی‌شاهی با بیان اینکه خیلی از کشورها که از نظر امکانات از ما پایین هستند از سال 2015 عضو FATF هستند ،افزود: FATF دو شاخص کاربردی برای کشور ما دارد که اثبات حقانیت ایران در صداقت و دوستی با دنیا و رشد اقتصاد و توسعه تجاری با دنیا از جمله این شاخص ها است.

«گروه ویژه اقدام مالی» 

برچسب‌ها اف ای تی اف مجمع تشخیص مصلحت نظام معصومه آقاپورعلی ‌شاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اف ای تی اف مجمع تشخیص مصلحت نظام اف ای تی اف مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌السلام مهدی شاه آبادی نماینده مردم تهران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی هنگام بازدید از مناطق جنگی به شهادت رسید.

بنابر روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ گزارش مراسم تشیع پیکر این شهید مجلس را منتشر کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902536

دیگر خبرها

  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • چرا اسرائیل دفتر شبکه الجزیره را تعطیل کرد؟
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر