Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تهیه و تدوین کتب آموزش شهروندی توسط شهرداری تبریز را اقدامی موثر و قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم  اظهار داشت: کتاب‌های آموزش شهروندی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تبریز آماده سازی شده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به روز فرهنگ عمومی، تصریح کرد: در دیدار با اعضای شورای شهر و شهرداری به این مناسبت مجموعه کتب آموزش شهروندی مخصوص دانش‌آموزان رونمایی شد که یک اقدام موثر و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال ۳۴۰ هزار جلد کتب شهروندی تدوین شده ویژه آموزش شهروندی، در دو هزارو ۲۴۹ مدرسه تبریز و ۱۳ هزار کلاس توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

این مجموعه کتاب ها در ۲۶ جلد گردآوری و چاپ شده است که ۱۳ جلد ویژه دانش آموزان و ۱۳ جلد آن ویژه مربیان در محورهای مختلف شهروندی تدوین و تنظیم شده است. حقوق شهروندی، خدمات شهری و فضای سبز، توسعه پایدار و محیط زیست، معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، اوقات فراغت، ورزش، خلاقیت، پدافند غیرعامل و تکنیک‌های آموزشی از جمله موضوعات مورد بحث در این مجموعه است.

 

بیشتر بخوانید: راهکارهای تعامل با انجمن سینماگران آذربایجان‌شرقی بررسی شد برنامه ریزی در حوزه اوقات فراغت موجب بروز خلاقیت ها و ایجاد نوآوری بین نوجوانان و جوانان می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اوقات فراغت خلاقیت شهرداری ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • جشن و تقدیر از معلم ها توسط دانش آموزان روستای الیف در روز معلم + فیلم و تصاویر
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز