Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:50:16 GMT

بازدید جمعی از خبرنگاران از تأسیسات غنی‌سازی فردو

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۸۴۵۱

بازدید جمعی از خبرنگاران از تأسیسات غنی‌سازی فردو

جمعی از خبرنگاران داخلی روز شنبه در راستای اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از تأسیسات غنی‌سازی شهید علیمحمدی (فردو) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جمعی از خبرنگاران داخلی روز شنبه (۱۸ آبان) در راستای اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از تأسیسات غنی‌سازی شهید علیمحمدی (فردو) بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید مسئول تاسیسات غنی سازی فردو توضیحاتی را درباره روند انتقال گاز UF6 از نطنز به فردو ارائه و اعلام کرد که روند گازدهی به 1044 سانتریفیوژ IR-1 از چند روز گذشته شروع شده و به تدریج گازدهی به تمامی زنجیره‌های نصب انجام می‌شود.

در بخشی از این تاسیسات یک ماشین IR-1 با طراحی و تجهیزات ایرانی - روسی در حال فعالیت و تست در چارچوب پروژه مشترک تولید رادیو ایزوتوپ های پایدار قرار داشت.

در این بازدید بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز حضور داشت و بعد از بازدید در نشستی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد نماز جمعه ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مسجد یوم الله ۱۳ آبان مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فردو بازدید خبرنگاران بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان

(تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده